FOCUS

Πώς η Google ενισχύει τον τουρισμό στη Σαντορίνη

Πώς η Google ενισχύει τον τουρισμό στη Σαντορίνη
CNN GREECE

Σε μία εποχή όπου η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα μοιάζει με σκληρό αγώνισμα στον στίβο... του Survivor και νέοι και παλιοί επιχειρηματίες έχουν να αντιμετωπίσουν πολλές αντιξοότητες, η Google Hellas με την πρωτοβουλία της Grow Greek Tourism Online ενίσχυσε με ψηφιακές γνώσεις τις τουριστικές επιχειρήσεις της Σαντορίνης, που μένουν ανοικτές όλο τον χρόνο.

Στην εκδήλωση για την παρουσίαση της συνεργασίας και σε έναν πρώτο απολογισμό της, τονίστηκε ότι περισσότερες από 200 τουριστικές επιχειρήσεις αξιοποίησαν ήδη την ευκαιρία να ενημερωθούν από τους ειδικούς συμβούλους και να ενισχύσουν την προβολή της επιχείρησής τους στο διαδίκτυο.

Η συνεργασία αυτή πραγματοποιείται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της Google για την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των επαγγελματιών του τουρισμού, Grow Greek Tourism Online και της πρωτοβουλίας του Δήμου Θήρας “Σαντορίνη Προορισμός όλο το χρόνο”.

Το Grow Greek Tourism Online ξεκίνησε από την Google το 2014 υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων και σε συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της συνεργασίας έγινε από τον Αναστάσιο Νικόλαο Ζώρζο, Δήμαρχο Θήρας και τη Μαρία Φουντά, Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Google Ελλάδας, Κύπρου, Μάλτας.

Από το Φεβρουάριο μέχρι τον Απρίλιο, δύο ειδικοί σύμβουλοι της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online της Google προσέφεραν στις τοπικές επιχειρήσεις δωρεάν ενημέρωση πάνω σε ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία μέσω εξατομικευμένων συναντήσεων στο χώρο των επιχειρήσεων. Επιπλέον, βοήθησαν τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ή να ενημερώσουν το λογαριασμό τους στην υπηρεσία Google My Business που τους επιτρέπει να καταχωρίσουν χωρίς κόστος στους Χάρτες όσο και στην Αναζήτηση Google όλες τις σημαντικές πληροφορίες επικοινωνίας, όπως τις ώρες λειτουργίας, τα τηλέφωνα επικοινωνίας και τις οδηγίες μετάβασης στην επιχείρηση. Τέλος, με τη βοήθεια ειδικών καμερών δημιούργησαν για τις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις εικονικές περιηγήσεις 360 μοιρών που φιλοξενούνται δωρεάν στην πλατφόρμα Google Street View. Έτσι οι δυνητικοί επισκέπτες μπορούν να “περιηγηθούν” μέσα στους χώρους και να εξερευνήσουν την ομορφιά των τοπικών επιχειρήσεων μέσω του διαδικτύου, πριν καν έρθουν στο νησί.

Περισσότερες από 200 τουριστικές επιχειρήσεις αξιοποίησαν ήδη την ευκαιρία να ενημερωθούν από τους ειδικούς συμβούλους και να ενισχύσουν την προβολή της επιχείρησής τους στο διαδίκτυο.

Βλέποντας την ανταπόκριση των επιχειρήσεων και θέλοντας να υποστηρίξει ακόμα περισσότερες τοπικές επιχειρήσεις, το πρόγραμμα θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του Ιουνίου. Κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να συμμετάσχει μπορεί να ζητήσει μία κατ’ ιδίαν συνάντηση με έναν σύμβουλο του προγράμματος μέσω της φόρμας στη διεύθυνση g.co/greektourism/santorini.