Ευχές Παυλόπουλου στους μικρούς μαθητές για τη νέα σχολική χρονιά
Παρών στο πρώτο κουδούνι της χρονιάς στο 14ο Δημοτικό Σχολείο Νίκαιας και στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Αιγάλεω ήταν τη Δευτέρα ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος, ο οποίος παρακολούθησε τον αγιασμό για την έναρξη του σχολικού έτους κι έδωσε τις ευχές του στους μικρούς μαθητές.
Ο Προκόπης Παυλόπουλος παρότρυνε τους μαθητές να επιδιώκουν την αριστεία, και τόνισε ότι μέσα σ' αυτή την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία, εφόσον έχετε την ανάλογη θέληση, «ο κόσμος είναι δικός σας».
«Τίποτα δεν μπορεί να σας σταματήσει στον δρόμο προς την πρόοδο αν είσθε αποφασισμένοι. Για αυτό δεν πρέπει να σας προβληματίζει η Αριστεία αλλά, όλως αντιθέτως πρέπει να επιδιώκετε να είσθε άριστοι, αφού έτσι μπορείτε να επιτύχετε την τελική σας κοινωνική - και όχι μόνο - καταξίωση» υπογράμμισε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
«Πέραν τούτου», πρόσθεσε ο κ. Παυλόπουλος, «να τιμάτε τους δασκάλους σας για την ανεκτίμητη εκπαιδευτική προσφορά τους προς εσάς, καθώς και τους γονείς και την εν γένει οικογένειά σας, για τις θυσίες που υφίστανται, προκειμένου εσείς «ν' ανοίξετε την περπατησιά σας» στον δρόμο της ζωής και της δημιουργίας».
Παράλληλα, ο κ. Παυλόπουλος συμβούλευσε τους μικρούς μαθητές και τις μαθήτριες να μελετούν ευσυνείδητα και μεθοδικά και υπογράμμισε ότι κανένας «δείκτης ευφυΐας» δεν αντικαθιστά τη μελέτη.
Ταυτόχρονα, σημείωσε πόσο σημαντικό είναι να αγαπούν αυτό που μελετούν, δίχως βέβαια, όπως ανέφερε, να θεωρούν ό,τι μελετούν ως «θέσφατο» σε βαθμό που να καταπιέζει τις δικαιολογημένες απορίες, οι οποίες αναφύονται σταδιακώς καθώς εμβαθύνουν στη γνώση, και πρόσθεσε ότι δεν πρέπει να υποτιμούν ότι το προϊόν της κριτικής μελέτης είναι εκείνο που διαμορφώνει, εν τέλει, την προσωπικότητά τους και τον χαρακτήρα τους.
Τέλος, υπογράμμισε ότι πάνω σ' αυτό που μελετούν πρέπει ν' αρχίσουν σιγά-σιγά, όσο «ανεβαίνουν» από τάξη σε τάξη, να «χτίζουν» τη δική τους συμβολή στη γνώση. Κι αυτό-όπως παρατήρησε- πρέπει να γίνει χωρίς αλαζονεία αλλά με λελογισμένη και τεκμηριωμένη αποφασιστικότητα.