ΕΛΛΑΔΑ

Με χορό και dj’s party υποδέχτηκε η Θεσσαλονίκη το 2025 στη ...σκιά του Λευκού Πύργου

Με χορό και dj’s party υποδέχτηκε η Θεσσαλονίκη το 2025 στη ...σκιά του Λευκού Πύργου

Πυροτεχνήματα στον Λευκό Πύργο

Rafail Georgiadis / EUROKINISSI

Με έναν ιδιαίτερο και πολύ διαφορετικό -σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές- τρόπο, υποδέχθηκε η Θεσσαλονίκη το 2025. Χιλιάδες κόσμου πλημμύρισε τους κεντρικούς δρόμους της πόλης, με το επίκεντρο των εκδηλώσεων να είναι φέτος στον Λευκό Πύργο, ο οποίος ήταν …αλλιώς.

Κορυφαίοι καλλιτέχνες της ηλεκτρονικής σκηνής από την Ελλάδα και το εξωτερικό έδωσαν ρυθμό στη βραδιά, παρασύροντας τη νεολαία -και όχι μόνο, σε ασταμάτητο χορό, ενώ λίγο πριν την έλευση του νέου έτους, το σύμβολο της πόλης, ο Λευκός Πύργος, «μεταμορφώθηκε». Δέσμες φωτός από ρομποτικές κεφαλές γεμίσαν τον ουρανό της πόλης και με την κίνησή τους έστειλαν το μήνυμα της νέας χρονιάς.

«Αυτήν τη Θεσσαλονίκη γουστάρουμε. Αυτήν την πόλη θέλουμε. Μια πόλη αισιόδοξη, μια πόλη γεμάτη χαμόγελα, μια πόλη ζωντανή, μια πόλη πολύβουη, μια πόλη με αυτοπεποίθηση, μια πόλη για όλους. Αυτήν την πόλη διεκδικούμε», τόνισε από το βήμα της εκδήλωσης, λίγο πριν δώσει το σύνθημα της αντίστροφης μέτρησης, ο δήμαρχος Στέλιος Αγγελούδης.

Το εκρηκτικού χαρακτήρα πάρτι ξεκίνησε στις 8 το βράδυ και ολοκληρώθηκε περίπου τρεις ώρες μετά τα μεσάνυχτα, ενώ την αξέχαστη εμπειρία στους λάτρεις της techno, electro και house μουσικής προσέφεραν οι Miss Kittin και Roi Perez, δύο κορυφαία ονόματα της διεθνούς ηλεκτρονικής μουσικής σκηνής, μαζί με τους: Mironas, ISON, Thomas Numan και Kate de Sons.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το πλήθος του κόσμου είχε κλείσει την παραλιακή λεωφόρο μέχρι το λιμάνι και την οδό Μητροπόλεως, ενώ επί μέρους πάρτι είχαν στηθεί και σε άλλους δρόμους του κέντρου της πόλης.

Αποκλειστικός χορηγός της εκδήλωσης στο Λευκό Πύργο ήταν η εταιρεία Protergia, ενώ είχε τη στήριξη του Μουσείου Βυζαντινού Πολιτισμού και της Εφορείας Αρχαιοτήτων Πόλης Θεσσαλονίκης. Μάλιστα, με τη συνδρομή του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, η εκδήλωση προωθήθηκε και στις γειτονικές χώρες, με στόχο την προσέλκυση επιπλέον επισκεπτών και την ενίσχυση της σύγχρονης πολιτιστικής και νεανικής ταυτότητας της πόλης.