Πρόσκληση εθελοντών για συμμετοχή στο 10ο BEYOND BORDERS Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλόριζου
Το Beyond Borders Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου ετοιμάζεται για την 10η έκδοσή του και ανοίγει πανιά από τις 24 έως 31 Αυγούστου 2025 για το πιο πολυπολιτισμικό και δροσερό cine-event του επερχόμενου καλοκαιριού, προσκαλώντας να συμμετάσχουν σε αυτό εθελοντές για την προετοιμασία και υλοποίηση του.
Το Φεστιβάλ καλεί άτομα με ενθουσιασμό, συνέπεια και διάθεση για την προετοιμασία και υλοποίηση της 10ης έκδοσης του Φεστιβάλ.
Οι εθελοντές/εθελόντριες, αποτελούν για το Φεστιβάλ τον συνδετικό του κρίκο με το Καστελλόριζο, τους φιλοξενούμενους και τους δημιουργούς, γι’ αυτό και η συμβολή τους είναι ιδιαίτερα σημαντική για την επιτυχία του.
Αυτό συνεπάγεται την ουσιαστική συμμετοχή τους σε όλο το φάσμα δραστηριοτήτων και εργασιών, τη δέσμευσή τους, αλλά και την απόκτηση σημαντικής εμπειρίας και χρήσιμων δεξιοτήτων.
Εκτός από τη συμμετοχή σε ένα μεγάλο, διεθνές πρόγραμμα και την θέαση δεκάδων ταινιών από διάφορες χώρες, καθώς και των καλλιτεχνικών δημιουργιών και παράλληλων πολιτιστικών δράσεων, οι εθελοντές/εθελόντριες έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τις υπάρχουσες δεξιότητες και τις γνώσεις τους.
Μέσα από την ενεργή συμμετοχή στα projects, τα εργαστήρια, τις δράσεις του Φεστιβάλ και την επαφή με δημιουργούς και επαγγελματίες του κινηματογράφου από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι εθελοντές αποκτούν πολύτιμα εφόδια.
Το Φεστιβάλ αναλαμβάνει την κάλυψη των μεταφορικών εξόδων από Αθήνα προς Καστελλόριζο και αντίστροφα, την κάλυψη των εξόδων διαμονής στο νησί, όπως επίσης και την κάλυψη διατροφής (πρωϊνό-μεσημεριανό-βραδινό) των εθελοντών/εθελοντριών
Προσόντα – προϋποθέσεις
Οι εθελοντές/εθελόντριες πρέπει να είναι 18 έως 50 χρονών. Ως σημαντικά στοιχεία κρίνονται, η ευγένεια, η υπευθυνότητα, η συνέπεια, οι επικοινωνιακές δεξιότητες, το δημιουργικό και ομαδικό πνεύμα, η ικανότητα εργασίας υπό πίεση καθώς και η πολύ καλή γνώση Αγγλικών, λόγω του διεθνούς χαρακτήρα του Φεστιβάλ. Η γνώση επιπλέων ξένων γλωσσών θα συνεκτιμηθεί.
Καθήκοντα εθελοντών/εθελόντριων
Οι τομείς απασχόλησης των εθελοντών/εθελοντριών της 10ης έκδοσης είναι οι εξής:
- Βοηθοί Διαχείρισης Σκηνών (Floor Manager Assistants): Οι εθελοντές/εθελόντριες σε αυτόν τον ρόλο θα προσφέρουν υποστηρικτική βοήθεια στο προσωπικό του Φεστιβάλ και στους εξωτερικούς συνεργάτες στις τρεις διαφορετικές αίθουσες προβολών. Θα συμμετέχουν ενεργά στην οργάνωση και την ομαλή λειτουργία των χώρων, συμβάλλοντας στην οργάνωση των πρωινών και απογευματινών βαρδιών καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας του φεστιβάλ.
- Ομάδα Πληροφοριών και Πωλήσεων: Οι εθελοντές/εθελόντριες σε αυτήν την ομάδα θα είναι υπεύθυνοι για την ενημέρωση των καλεσμένων και επισκεπτών σχετικά με το πρόγραμμα και τις παράλληλες δράσεις του Φεστιβάλ στα info kiosks. Επιπλέον, θα προσφέρουν εξυπηρέτηση πελατών στα υπαίθρια shops, προωθώντας και πουλώντας προϊόντα του Φεστιβάλ, συμβάλλοντας στη θετική εμπειρία των επισκεπτών κατά τη διάρκεια των πρωινών και απογευματινών βαρδιών.
- Ομάδα Μετακίνησης Φιλοξενουμένων: Οι εθελοντές/εθελόντριες θα αναλάβουν τη διευκόλυνση της μετακίνησης των επισκεπτών του Φεστιβάλ, συμπεριλαμβανομένων ομάδων και μεμονωμένων καλεσμένων, προς τους χώρους φιλοξενίας, τις εκδηλώσεις και τις δραστηριότητες του φεστιβάλ. Η συμβολή τους θα είναι πολύτιμη για την ομαλή διεξαγωγή των πρωινών και απογευματινών βαρδιών καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας του φεστιβάλ.
- Βοηθοί Διαχείρισης Χώρου και Υλικών: Οι εθελοντές/εθελόντριες σε αυτόν τον ρόλο θα έχουν ενεργό συμμετοχή σε βασικές διαδικασίες της διοργάνωσης, συμβάλλοντας στην προετοιμασία των χώρων, στη μεταφορά εξοπλισμού και στην τακτοποίηση υλικών. Η υποστήριξή τους θα είναι κρίσιμη για την ομαλή διεξαγωγή του φεστιβάλ και την εξασφάλιση λειτουργικότητας στους χώρους εκδηλώσεων.
Οι εθελοντές/εθελόντριες, εφόσον επιλεγούν, οφείλουν:
- Να παραβρεθούν στις συναντήσεις εθελοντών/εθελοντριών που πραγματοποιούνται πριν και κατά την διάρκεια του Φεστιβάλ.
- Κατά την φεστιβαλική περίοδο, να ελέγχουν καθημερινά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους και τα κινητά τους τηλέφωνα καθημερινά και να αποκρίνονται άμεσα, καθώς αυτός θα είναι ο κύριος τρόπος επικοινωνίας με τα αρμόδια τμήματα του Φεστιβάλ.
- Να γνωρίζουν καλά το πρόγραμμα όλων των προβολών και δραστηριοτήτων του Φεστιβάλ και τους χώρους διεξαγωγής.
- Να διαθέτουν πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης σε ισχύ (προαιρετικά)
Επίσης πρέπει να γνωρίζουν και συμφωνούν για τα εξής:
- Προσφέρουν τις υπηρεσίες τους χωρίς αμοιβή.
- Υπογράφουν υπεύθυνη δήλωση, συνοδευόμενη από αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας, κατά την οποία προκύπτει ότι η εργασία που παρέχουν είναι εθελοντική και δεν υποκρύπτεται στο συμφωνητικό εξαρτημένης εργασίας.
- Αποδέχονται το ωράριο και το αντικείμενο απασχόλησης τους, που ορίζεται από το Φεστιβάλ, και εκπληρώνουν τις υποχρεώσεις τους με υπευθυνότητα και συνέπεια.
- Ενημερώνουν άμεσα το μόνιμο προσωπικό του Φεστιβάλ για οποιοδήποτε πρόβλημα συναντούν κατά την παροχή της εθελοντικής τους απασχόλησης.
- Σε περίπτωση που θελήσουν να διακόψουν την απασχόλησή τους, οφείλουν να ενημερώσουν το μόνιμο προσωπικό του Φεστιβάλ τουλάχιστον τρεις (3) ημέρες πριν από την αποχώρησή τους.
- Σε περίπτωση παράβασης/μη τήρησης των κανονισμών εκ μέρους του εθελοντή/εθελόντριας , το Φεστιβάλ διατηρεί το δικαίωμα διακοπής/λύσης της συνεργασίας.
- Βεβαίωση εθελοντικής συμμετοχής προβλέπεται, κατόπιν αιτήματος από τον/την εθελοντή/εθελόντρια.
Κατάθεση αιτήσεων
Καταληκτική ημερομηνία υποβολής: 31/12/2024.
Τρόπος κατάθεση υποψηφιότητας και προθεσμία επιλογής
Οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα μαζί με μια σύντομη επιστολής παρακίνησης (motivation letter) στη διεύθυνση volunteers@beyondborders.gr
Όσοι και όσες επιλεγούν θα ειδοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω email έως τις 31/01/2025.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.beyondborders.gr ή να επικοινωνήσετε με το Φεστιβάλ στη διεύθυνση info@beyondborders.gr.
Μείνετε συντονισμένοι για όλες τις δράσεις και τα νέα του Beyond Borders, ακολουθώντας το Φεστιβάλ στο Facebook, στο Instagram, στο YouTube και στο LinkedIn.
Διοργάνωση: Ελληνικό Ίδρυμα Ιστορικών Μελετών (ΙΔΙΣΜΕ) σε συνεργασία με την γαλλική Ecrans des Mondes.