ΕΛΛΑΔΑ

Απάτη στα social media με το λογότυπο του ΟΑΣΑ - Τάζουν ετήσια κάρτα διαδρομών

Απάτη στα social media με το λογότυπο του ΟΑΣΑ - Τάζουν ετήσια κάρτα διαδρομών

Λεωφορεία του ΟΑΣΑ

INTIME

Για απόπειρα εξαπάτησης του επιβατικού κοινού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προειδοποιεί ο ΟΑΣΑ, δημοσιεύοντας μάλιστα εικόνα παραπλανητικής ανάρτηση που χρησιμοποιεί παράνομα την επωνυμία του Οργανισμού. 

Όπως αναφέρει ο ΟΑΣΑ το τελευταίο διάστημα εμφανίζονται συνεχώς παραπλανητικές δημοσιεύσεις που παροτρύνουν ανυποψίαστους πολίτες να αποκτήσουν δωρεάν μια ATH.ENA Card διάρκειας 12 μηνών, κάνοντας κλικ σε έναν ψεύτικο ψηφιακό σύνδεσμο.

«Η επίσκεψη σε αυτούς τους συνδέσμους(links), μπορεί να οδηγήσει σε επιζήμιες ενέργειες, όπως αποκάλυψη ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων και κωδικών ασφαλείας, ή αποστολή χρηματικών ποσών για υποτιθέμενες αγορές», προειδοποιεί ο ΟΑΣΑ.

Δείτε την εικόνα παραπλανητικής δημοσίευσης

Apath-Social-Media.jpg

Παραπλανητική δημοσίευση που παροτρύνει ανυποψίαστους πολίτες να αποκτήσουν δωρεάν μια ATH.ENA Card διάρκειας 12 μηνών, κάνοντας κλικ σε έναν ψεύτικο ψηφιακό σύνδεσμο.

ΟΑΣΑ

Ολόκληρη η ανακοίνωση του ΟΑΣΑ

«Σε συνέχεια της από 29-12-2023 σχετικής ανακοίνωσης του ΟΑΣΑ, εφιστούμε και πάλι την προσοχή του επιβατικού κοινού για απόπειρα εξαπάτησης σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με πλαστούς λογαριασμούς που χρησιμοποιούν παράνομα την επωνυμία του Οργανισμού.

Το τελευταίο διάστημα εμφανίζονται συνεχώς παραπλανητικές δημοσιεύσεις με το λογότυπο του ΟΑΣΑ, σε διάφορα social media, που παροτρύνουν ανυποψίαστους πολίτες να αποκτήσουν δωρεάν μια ATH.ENA Card διάρκειας 12 μηνών, κάνοντας κλικ σε έναν ψεύτικο ψηφιακό σύνδεσμο(link).

Η επίσκεψη σε αυτούς τους συνδέσμους(links), μπορεί να οδηγήσει σε επιζήμιες ενέργειες, όπως αποκάλυψη ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων και κωδικών ασφαλείας, ή αποστολή χρηματικών ποσών για υποτιθέμενες αγορές.

Ο ΟΑΣΑ έχει ήδη προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τη διακοπή των δημοσιεύσεων αυτών, ενημερώνοντας τις αρμόδιες αρχές.

Εφιστούμε την ιδιαίτερη προσοχή του επιβατικού κοινού, καθώς οι ψεύτικοι λογαριασμοί στα social media, διαθέτουν αληθοφανή χαρακτηριστικά (εμφανίζεται η επωνυμία του ΟΑΣΑ και το λογότυπο της ATH.ENA card)».