ΕΛΛΑΔΑ

Μαλαμίδου (Effie Awards): Το μήνυμα είναι το παν

Νόρα Μαλαμίδου, Strategic Planning Director της Frank & Fame

Η Νόρα Μαλαμίδου, Strategic Planning Director της Frank & Fame μιλάει στο OneMan για τα Effie Awards και για τον χώρο του μάρκετινγκ σήμερα

56 χρόνια μετά την πρώτη τους εμφάνιση στη Νέα Υόρκη, τα Effie Awards αποτελούν τον κορυφαίο ίσως παγκόσμιο διαφημιστικό θεσμό και από το 2000, η διοργάνωση έχει ταξιδέψει στην Ελλάδα, όπου τιμώνται κάθε χρόνο οι καλύτερες καμπάνιες, οι κορυφαίες εταιρείες και οι πιο επιτυχημένες ενέργειες στον χώρο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης.

Οι συμμετοχές που κατατίθενται στα βραβεία, κρίνονται από μια ομάδα ειδικών, οι οποίοι προέρχονται από διαφορετικούς τομείς, του ευρύτερου κλάδου του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Οι αποφάσεις της Κριτικής Επιτροπής βασίζονται στη συνεκτίμηση αντικειμενικών κριτηρίων και όχι μόνο στην αξιολόγηση της στρατηγικής και δημιουργικής προσέγγισης, με στόχο να αναδείξουν τις πιο επιτυχημένες και ολοκληρωμένες ενέργειες μάρκετινγκ και επικοινωνίας.

Στόχος των βραβείων Effie είναι να αναδείξουν τη δύναμη της ιδέας στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία, καθώς επίσης και την ιδέα που προκύπτει από την έρευνα, τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική έκφραση των επικοινωνιακών στόχων και τη σωστή επιλογή μέσων. Αυτές, άλλωστε, είναι και οι ιδέες που κάνουν τη διαφορά.

Οι διακρίσεις στα Effie Awards αφορούν όλες τις μορφές εμπλοκής του καταναλωτή σε κάθε επικοινωνιακή καμπάνια. Η καμπάνια μπορεί να αναπτύσσεται με συμβατικά ή εναλλακτικά μέσα, online ή offline, με διαφήμιση ή άλλου τύπου ενέργειες επικοινωνίας. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να βασίζεται σε διορατική στρατηγική, να υποστηρίζεται από εξαιρετικό δημιουργικό και να αποφέρει αποτελέσματα.

Η Νόρα Μαλαμίδου ζει στον χώρο της διαφήμισης τα τελευταία 17 χρόνια και τον υπηρετεί πλέον ως Strategic Planning Director της Frank & Fame και συμμετέχει ενεργά στα φετινά βραβεία, ως μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής. Ήταν, λοιπόν, η κατάλληλη για να μιλήσει για τη σημασία της διαφήμισης σήμερα και για τις τάσεις που ακούγονται καθημερινά στον κλάδο.

Διαβάστε αναλυτικά τι δήλωσε η Νόρα Μαλαμίδου στο OneMan:

Μπορεί μία διαφήμιση να έχει impact στην κοινωνία;

Μία «διαφήμιση» με την απόλυτη έννοια του όρου μπορεί να έχει impact στο τι θα πάρει ο καταναλωτής από το ράφι. Μία επικοινωνία με την υπογραφή ενός brand, όμως, φυσικά και μπορεί να έχει impact, κυρίως γιατί τα «εργαλεία» της διαφήμισης – το storytelling, οι stopping-power τακτικές, η δημιουργική ιδέα – είναι ιδανική «μαγιά» για να μεταφερθεί ένα μήνυμα με τρόπο που θα ακουστεί. Το θέμα νομίζω έγκειται κυρίως στο τι μήνυμα αποφασίζουμε να ακουστεί.

Η επικοινωνία έχει τη δύναμη να μεταδώσει πιο δυνατά κοινωνικές συζητήσεις και να γαργαλήσει το «συλλογικό μυαλό» να δει τα πράγματα αλλιώς. Κι αυτό, συχνά, χρειάζεται την τόλμη να πεις την αλήθεια με τρόπο λιγότερο διαφημιστικό από ό,τι έχουμε συνηθίσει.

«Θέλουμε κάτι να γίνει viral», το ακούτε ακόμα; Ποιες είναι άλλες ατάκες που ακούτε και καλείστε να εξυπηρετήσετε;

Το «θέλουμε κάτι να γίνει viral» έχει αλλάξει έκφραση αλλά συνεχίζει να υφίσταται, μαζί με άλλες διαχρονικές και πιο σύγχρονες αγωνίες του marketing, όπως: «Ωραία ιδέα, αλλά πόσο θα πουλήσουμε;», «Μπορούμε να τα κάνουμε όλα με το μισό budget;» και «Μήπως να κάνουμε μόνο TikTok;».

Μείνετε συντονισμένοι για τα αποτελέσματα των Effie Awards 2024, που θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 10 Ιουλίου. Οι σπουδαιότερες ιδέες θα ξεχωρίσουν, αναδεικνύοντας την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα στον χώρο της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Μην χάσετε τα έργα που «έγραψαν» ιστορία και «έσβησαν» τον ανταγωνισμό!

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης