ΕΛΛΑΔΑ

Γιαννοπούλου (Effie Awards): Δεν υπάρχει ένα απαιτητικό και ένα μη απαιτητικό κοινό

Αγγελική Γιαννοπούλου, CEO της Carat Greece

Με πολυετή εμπειρία στον τομέα της διαφήμισης και της επικοινωνίας, η Αγγελική Γιαννοπούλου, CEO της Carat Greece, έχει συμβάλλει σημαντικά στην εξέλιξη του κλάδου στην Ελλάδα, αναπτύσσοντας καινοτόμες στρατηγικές οι οποίες ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς

Η ίδια, στο πλαίσιο της διοργάνωσης των Effie Awards 2024 και ως μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής αυτών, μίλησε στο CNN Greece για τη δυναμική της αγοράς και τις σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης, ενώ αναφέρθηκε και στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι διαφημιστικές εταιρείες σήμερα -ιδιαίτερα μέσα σε μια ψηφιακή πραγματικότητα που συνεχώς μεταβάλλεται.

Φυσικά, δεν δίστασε να φέρει επί τάπητος και το ζήτημα της αποτελεσματικής επικοινωνίας, αλλά και το πώς οι διαφημιστικές εταιρείες μπορούν να κερδίσουν την προσοχή και την εμπιστοσύνη του κοινού τους, σε έναν κόσμο γεμάτο πληροφορίες και αντιπερισπασμούς.

Συγκεκριμένα, η κ. Γιαννοπούλου, στην ερώτηση: «Ποιο είναι το πιο απαιτητικό κοινό σήμερα στο οποίο καλούνται οι διαφημιστικές να απευθυνθούν;», απάντησε:

«Στη σημερινή πραγματικότητα της ψηφιακής εμπειρίας και της on demand παρακολούθησης περιεχομένου, ο διαχωρισμός του κοινού σε απαιτητικό ή μη είναι κάτι που δεν υφίσταται. Αυτό που έχει αλλάξει σε αυτήν τη νέα, διαρκώς μεταβαλλόμενη πραγματικότητα είναι ο ορισμός της αποτελεσματικής επικοινωνίας που παντα αποτελούσε τον «ακρογωνιαίο λίθο» της διαφήμισης. Το «reach» και οι «διαφημιστικές πιέσεις», KPIs που μέχρι σήμερα αποτελούσαν την αποτίμηση της αποτελεσματικής διαφήμισης, σήμερα δεν είναι αρκετά. Σήμερα, υπάρχει η ανάγκη να κερδίσουμε την προσοχή τους, να δημιουργήσουμε σύνδεση, αλλά και να πείσουμε τις διαφορετικές φυλές των ανθρώπων αναλογα με τις αγαπημένες τους στιγμές στα Μέσα.

Δεν υπάρχει, λοιπόν, ένα απαιτητικό και ένα μη απαιτητικό κοινό. Αυτό που υπάρχει είναι η απαιτητική πραγματικότητα του να καταλάβουμε σε ποιον άνθρωπο μιλάμε και στο πώς θα κερδίσουμε την πολύτιμη προσοχή του μέσα στον ατελείωτο θόρυβο της καθημερινότητάς μας. Πομποί και δέκτες, όλοι μας γνωρίζουμε πολύ καλά πόσο δύσκολα ένα διαφημιστικό μήνυμα, μία επικοινωνία, κερδίζει την προσοχή και την αγάπη του κόσμου.

Για να κερδίσουμε, επομένως, το κοινό πρέπει να ανταποκριθούμε στις ανάγκες του, και οι ανάγκες του δεν ορίζονται από ένα δημογραφικό προφίλ ή από την χρονολογία γέννησης του, αλλά από τον κύκλο και τη φάση της ζωής στην οποία βρίσκεται. Το πώς ζούμε την καθημερινότητά μας είναι και αυτό που καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο συνδεόμαστε με τα Μέσα και γινόμαστε δέκτες των μηνυμάτων που μας μεταφέρουν.

Αυτήν την απαιτητική πραγματικότητα οφείλουμε ως κλάδος να την καταγράφουμε και να την παρακολουθούμε, μεσα από έρευνες που αφορούν στην ελληνική αγορά, κάτι που στην εταιρεία μας γίνεται συστηματικά και με συνέπεια».

Μείνετε συντονισμένοι για τα αποτελέσματα των Effie Awards 2024, που θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 10 Ιουλίου. Οι σπουδαιότερες ιδέες θα ξεχωρίσουν, αναδεικνύοντας την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα στον χώρο της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Μην χάσετε τα έργα που «έγραψαν» ιστορία και «έσβησαν» τον ανταγωνισμό!

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης