Βλαχόπουλος (Effie Awards): Πρέπει να μετράμε αντικειμενικά τα αποτελέσματα της δημιουργικότητας
Στο πλαίσιο της διοργάνωσης των Effie Awards 2024, το CNN Greece συζήτησε με τον Θάνο Βλαχόπουλο, πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής των βραβείων και General Manager & CFO στη Solid Havas για τη «συνταγή» της επιτυχίας μίας διαφημιστικής ιδέας
Ο κ. Βλαχόπουλος, μάλιστα, αναφέρθηκε στη σημασία των Effie Awards, τονίζοντας πως από την ίδρυσή τους το 1968, έχουν αναδείξει τη σημασία της αποτελεσματικότητας στο μάρκετινγκ, θυμίζοντας στους διαφημιστές ότι οι δημιουργικές ιδέες πρέπει να μεταφράζονται σε μετρήσιμα αποτελέσματα.
«Η ανάγκη να μετράμε αντικειμενικά τα αποτελέσματα της δημιουργικότητας είναι πιο επίκαιρη και σημαντική από ποτέ», επισημαίνει ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των βραβείων και General Manager & CFO στη Solid Havas. Ο ίδιος, υπογραμμίζει τη σημασία της ομαδικής δουλειάς και συνεργασίας, δανειζόμενος τα λόγια της Helen Keller: «Alone We Can Do So Little. Together We Can Do So Much».
Με αυτήν την αίσθηση συλλογικότητας και αλληλεγγύης, τα Effie Awards επιβραβεύουν την ικανότητα όλων των εμπλεκομένων να συνεργάζονται αρμονικά για την επίτευξη εξαιρετικών αποτελεσμάτων.
Διαβάστε αναλυτικά τι δήλωσε ο κ. Βλαχόπουλος στο CNN Greece:
Πόσο σημαντικά είναι τα βραβεία Effie Awards; Τι τα κάνει να ξεχωρίζουν από άλλα;
Θέτοντας το Eff της αποτελεσματικότητας ως το μεγάλο challenge του μάρκετινγκ, τα Effie Awards ήρθαν, το 1968, να ξυπνήσουν τους διαφημιστές από τα δημιουργικά όνειρά τους και να τους «φορέσουν» παράλληλα τα παπούτσια των πελατών. Φυσικά, ο χώρος μας διένυε τότε τα πολύ νεανικά του χρόνια και μάλιστα σε ένα γενικότερο περιβάλλον δημιουργικού οργασμού σε όλους. Ήταν όμως μια επιβεβλημένη αφύπνιση, η οποία θύμισε ποια είναι η σωστή ιεράρχηση των προτεραιοτήτων και πόσο ελάχιστα ενδιαφέρονται οι πελάτες για τις «άπαιχτες» ιδέες, αν αυτές δεν μπορούν να μετουσιωθούν σε αριθμούς και ποσοστά. Έκτοτε, μπορεί πολλά να έχουν αλλάξει, αλλά η ανάγκη να μετράμε αντικειμενικά τα αποτελέσματα της δημιουργικότητας είναι πιο επίκαιρη και σημαντική από ποτέ. Δεν είναι καθόλου τυχαίο, λοιπόν, που τα Effie Awards έχουν σήμερα τον τίτλο και το κύρος του παγκόσμιου συμβόλου της πιστοποιημένης επιτυχίας. Όσο για το slogan Ideas that Work, πιστέψτε με, θα έδινα πολλά για να το είχα σκεφτεί εγώ!
Ποιο είναι το μήνυμά σας ως πρόεδρος της Επιτροπής;
Θα ήθελα να μπορούσα να μοιράζομαι καθημερινά με τους/τις συναδέλφους μου την ουσία από μια φράση που είχε σημειώσει κάποτε η Helen Keller: «Alone We Can Do So Little. Together We Can Do So Much». Όσα δοκίμια του καλού marketeer και αν διαβάσω, όσες τέλειες ιδέες και αν μου ψιθυρίσουν στο αυτί, τίποτα δεν μπορεί να γίνει ποτέ, αν δεν το κάνει, όχι ένας άνθρωπος, αλλά μία ομάδα. Μια ομάδα με έναν καλό συντονιστή που, όπως λέω συχνά, είναι ταυτόχρονα μπροστά και δίπλα στους συμπολεμιστές του, που είναι ταυτόχρονα και στρατηγοί και νεοσύλλεκτοι. Αυτή η ομάδα είναι αήττητη, όσο μεγάλη κι αν είναι η πρόκληση που διαχειρίζεται. Θυμηθείτε τη χειρονομία του Τεντόγλου: Χωρίς τον άνθρωπο που του καθαρίζει το σκάμμα, δεν θα πετύχει ποτέ το σερί των ρεκόρ που επιδιώκει.
Και αυτό ακριβώς επιβραβεύεται στα Effie Awards: Η ικανότητα να γινόμαστε όλοι -ο διαφημιζόμενος, το Agency, οι marketeers, τα media- μια ομάδα που (και να θέλει!) δεν θα μπορεί να χάσει!
Μείνετε συντονισμένοι για τα αποτελέσματα των Effie Awards 2024, που θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 10 Ιουλίου. Οι σπουδαιότερες ιδέες θα ξεχωρίσουν, αναδεικνύοντας την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα στον χώρο της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Μην χάσετε τα έργα που «έγραψαν» ιστορία και «έσβησαν» τον ανταγωνισμό!