ΕΛΛΑΔΑ

Γιαννακοπούλου (Effie Awards): Η δημιουργικότητα και η αποτελεσματικότητα είναι το «κλειδί»

Μαρία Γιαννακοπούλου, Marketing Director της Optima

Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ απαιτούν στρατηγική σκέψη και δημιουργικότητα, δύο στοιχεία τα οποία η Μαρία Γιαννακοπούλου, Marketing Director της Optima, έχει αποδείξει ότι κατέχει σε βάθος

Με σημαντική εμπειρία στον κλάδο, η κ. Γιαννακοπούλου έχει συμβάλλει καθοριστικά στην επιτυχία της εταιρείας, οδηγώντας τη σε νέα επίπεδα.

Με αφορμή τη διοργάνωση των Effie Awards 2024, η ίδια -ως μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής- μίλησε στο CNN Greece, δίνοντας πολύτιμες πληροφορίες για τις προκλήσεις και τις στρατηγικές της σύγχρονης διαφήμισης, ενώ μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στο εάν και κατά πόσο υπάρχει μία «συνταγή» της επιτυχίας στον «κόσμο» της διαφήμισης.

Διαβάστε αναλυτικά τι δήλωσε η κυρία Γιαννακοπούλου στο CNN Greece:

Υπάρχει «συνταγή» για μία επιτυχημένη διαφήμιση;

Αν υπήρχε ένα τόσο συγκεκριμένο checklist (με τη στενή έννοια της συνταγής, δηλαδή υλικά και αναλογίες), φαντάζομαι ότι θα μπορούσαν όλοι να κάνουν μια επιτυχημένη διαφήμιση. Ας πάμε, όμως, να βάλουμε κάτω, τουλάχιστον κάποια από τα «συστατικά» της. Είναι ένας συνδυασμός catchy μηνύματος – πληροφορίας (που να έχει ένα καλό consumer insight), και ενός τρόπου απόδοσης, ο οποίος με έναν ειλικρινή, κατανοητό τρόπο, διεγείρει κάποιο συναίσθημα στον αποδέκτη. Και αυτό, δοσμένο με έναν πρωτότυπο τρόπο (ο οποίος να μην θυμίζει άλλη διαφήμιση), αλλά και να έχει consistency με το DNA του brand (αξίες, εικόνα) και με τον τρόπο που μιλάει ως τώρα. Άρα, είναι ένας συνδυασμός relevant μηνύματος, δημιουργικής απόδοσης και συνέπειας στο DNA του brand.

Πιο απαιτητικοί είναι οι διαφημιζόμενοι ή οι καταναλωτές;

Οι καταναλωτές. Έχουν έναν μοναδικό τρόπο να αδιαφορούν όταν κάτι δεν τους «πιάνει» και δεν τους ενδιαφέρει. Και έναν μοναδικό τρόπο να «μπερδεύουν» γλυκά το brand σου με τον ανταγωνισμό, όταν αυτό που λες, δεν το λες με τον δικό σου μοναδικό τρόπο. Πιο πολύ διαισθάνονται παρά ακούν, διαμορφώνουν πολύ γρήγορα άποψη, δεν δίνουν τόση σημασία στη λεπτομέρεια -όση δίνουμε εμείς οι διαφημιζόμενοι- δεν κάνουν πολλές συνεπαγωγές, καταλαβαίνουν, μάλλον διαισθάνονται την υπερβολή όταν συνδυάζεται με το δήθεν και ενίοτε της «γυρίζουν την πλάτη».

Πόσο σημαντικά είναι τα βραβεία Effie Awards; Τι τα κάνει να ξεχωρίζουν από άλλα;

Είναι τα πιο σημαντικά βραβεία της διαφήμισης, διότι συνδέουν τη δημιουργικότητα με την αποτελεσματικότητα. Φυσικά, όπου αποτελεσματικότητα αποτιμάται σε δημιουργία awareness, εικόνας και τελικά πωλήσεων.

Μείνετε συντονισμένοι για τα αποτελέσματα των Effie Awards 2024, που θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 10 Ιουλίου. Οι σπουδαιότερες ιδέες θα ξεχωρίσουν, αναδεικνύοντας την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα στον χώρο της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Μην χάσετε τα έργα που «έγραψαν» ιστορία και «έσβησαν» τον ανταγωνισμό!

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης