Έξοδος Πάσχα: Ουρές χιλιομέτρων στην Αττική Οδό - Αυξημένη η κίνηση στα διόδια
Μαζικά αναχωρούν από το κλεινόν άστυ οι εκδρομείς του Πάσχα. Αυξημένη κίνηση παρατηρείται αυτή την ώρα σε όλες τις εξόδους της πρωτεύουσας.
Τα μεγαλύτερα προβλήματα εντοπίζονται στην Αττική Οδό, στους δρόμους γύρω από το λιμάνι του Πειραιά και στα διόδια των Αφιδνών και της Ελευσίνας.
Ειδικότερα, καθυστερήσεις παρατηρούνται στο ρεύμα προς Ελευσίνα: άνω των 30' από Ανθούσα έως Μεταμόρφωση (έξοδο για Λαμία), 20'-25' από Αγία Παρασκευή έως Μεταμόρφωση (έξοδο για Λαμία), 15'-20' από Ασπρόπυργο έως Μαγούλα.
Χιλιάδες οι αναχωρήσεις στα νησιά
Αναφορικά με την κίνηση των επιβατών στα λιμάνια και σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων των εταιρειών για την Μεγάλη Πέμπτη (2/5) από τον Πειραιά έχουν προγραμματιστεί 22 δρομολόγια πλοίων με 25.574 αναχωρήσεις επιβατών, ενώ από το λιμάνι της Ραφήνας 10 απόπλοι με 10.870 επιβάτες.
Την Μεγάλη Τετάρτη από το λιμάνι του Πειραιά πραγματοποιήθηκαν μετά τις 12 τα μεσάνυχτα, λόγω της απεργίας της ΠΝΟ για την Πρωτομαγιά, 11 απόπλοι πλοίων με 11.305 αναχωρήσεις επιβατών.
Αυξημένη η κίνηση σε ΚΤΕΛ και πτήσεις
Ιδιαίτερα αυξημένη είναι η κίνηση και στα ΚΤΕΛ και στα αεροδρόμια όπου οι πληρότητες στις πτήσεις είναι υψηλές.
Τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ από νωρίς το πρωί, αναχωρούν το ένα μετά το άλλο με πληρότητα 100% για διάφορες περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας.
Μεγάλη πληρότητα καταγράφεται και στις αεροπορικές πτήσεις για προορισμούς τόσο εντός της ελληνικής επικράτειας όσο και για το εξωτερικό.
Ωστόσο αρκετοί είναι και οι πολίτες που θα βγουν εκτός των αστικών κέντρων χρησιμοποιώντας τα ΙΧ. για αυτό άλλωστε η κίνηση στις εξόδους των Εθνικών οδών Αθηνών - Κορίνθου και Αθηνών - Λαμίας είναι από το πρωί αρκετά αυξημένη.
Οι οδηγίες της εγκυκλίου για τη μεταφορά οχημάτων AFVS
Σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες της επικαιροποιημένης εγκυκλίου, στα αμιγώς ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα θα πρέπει να καταγράφεται στο πλοίο το είδος του οχήματος και η θέση στην οποία σταθμεύει στο γκαράζ του πλοίου.
Οι επιβάτες οδηγοί θα πρέπει να έχουν πραγματοποιήσει προληπτικό έλεγχο της θερμοκρασίας των συσσωρευτών του οχήματος, ενώ θα πρέπει να ενημερώνουν το πλήρωμα για οποιαδήποτε λήψη ή ένδειξη συναγερμού από το όχημά τους. Επίσης, επισημαίνεται ότι το επίπεδο φόρτισης των οχημάτων κατά την είσοδό τους στα πλοία της ακτοπλοΐας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το 40% της συνολικής χωρητικότητάς τους.
Σημειώνει εξάλλου ότι στο πλήρωμα θα πρέπει να υπάρχει καλύτερη εκτίμηση για το πού και πώς θα τοποθετούνται τα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα στο γκαράζ του πλοίου, καθώς είναι κατά μέσο όρο 25% βαρύτερα από τα αντίστοιχα συμβατικά, ενώ στον συγκεκριμένο χώρο θα πρέπει να υπάρχει πάντα κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης και τεχνητός εξαερισμός του χώρου φόρτωσης, εφόσον αυτός είναι κλειστός.
Για ορισμένα πλοία που έχουν ανοιχτούς χώρους προτείνεται η φόρτωση των συγκεκριμένων οχημάτων σε αυτόν.