ΕΛΛΑΔΑ

Λονδίνο: Το κουλούρι Θεσσαλονίκης και ο σταρ του Food Festival του National Geographic

Λονδίνο: Το κουλούρι Θεσσαλονίκης και ο σταρ του Food Festival του National Geographic
Γραφείο Τύπου Δήμου Θεσσαλονίκης

Πρωταγωνίστρια στο Λονδίνο ανέδειξε τη γαστρονομία της πόλης ο Δήμος Θεσσαλονίκης μέσα από τη συμμετοχή του στο Food Festival του National Geographic Traveller.

Στο πλαίσιο της έκθεσης, στο Λονδίνο, ο Δήμος Θεσσαλονίκης οργάνωσε την Κυριακή (16/07)–παρουσία του Δημάρχου Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Ζέρβα και της Αντιδημάρχου Πολιτισμού και Τουρισμού Μαρίας Καραγιάννη- ένα εντυπωσιακό σόου μαγειρικής.

Ο σεφ Άρης Τσάβος και η δημιουργική ομάδα των εστιατορίων Estrella ετοίμασαν και προσέφεραν στους συμμετέχοντες ένα all day breakfast & brunch με αυθεντικά στοιχεία της Θεσσαλονίκης και άριστες πρώτες ύλες.

Ομελέτα σε κουλούρι Θεσσαλονίκης με παλαιωμένη φέτα, ντοματίνια και φρέσκα μυρωδικά ήταν το πρώτο πιάτο της παρουσίασης και ακολούθησε γύρος κοτόπουλου με φέτα σε κρεμώδη υφή και κρεμμύδια πάνω σε χειροποίητη ζύμη με κεφίρ.

koulouri.jpg
Γραφείο Τύπου Δήμου Θεσσαλονίκης

Πρόκειται για δύο γευστικές συνταγές που ικανοποίησαν και τους πιο απαιτητικούς foodies, που ξέρουν ότι το brunch είναι το πιο απολαυστικό γεύμα της ημέρας, ειδικά όταν αποκτά την ελευθερία του all day food.

Τα πιάτα που προσφέρθηκαν συνοδεύονταν από κρασί της περιοχής, το οποίο επέλεξε η Ένωση «Οινοποιοί Βορείου Ελλάδος».

Η παρουσίαση του Δήμου Θεσσαλονίκης, όπου η σύγχρονη γαστρονομία της πόλης συνάντησε την παραδοσιακή της κουζίνα, άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις στους επισκέπτες της έκθεσης.

team.jpeg

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας και η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τουρισμού Μαρία Καραγιάννη με την dream team του Λονδίνου

Γραφείο Τύπου Δήμου Θεσσαλονίκης

Η συμμετοχή του Δήμου Θεσσαλονίκης -μέλους του Δικτύου Δημιουργικών Πόλεων της Unesco στον τομέα της Γαστρονομίας- στο Food Festival του National Geographic Traveller πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, που το διάστημα αυτό τρέχει μεγάλη καμπάνια προβολής της Θεσσαλονίκης σε κεντρικό σημείο της βρετανικής πρωτεύουσας, παρουσιάζοντας την πόλη ως τον απόλυτο city break προορισμό.