ΕΛΛΑΔΑ

Τέμπη: Τι μετέφερε η εμπορευματική αμαξοστοιχία - Η ανακοίνωση της Hellenic Train

Τέμπη: Τι μετέφερε η εμπορευματική αμαξοστοιχία - Η ανακοίνωση της Hellenic Train
Το «μανιτάρι» φωτιάς που προκλήθηκε αμέσως μετά τη σύγκρουση το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, «φούντωσε» τα σενάρια EUROKINISSI

Μετά τις θεωρίες συνωμοσίας που δημιουργήθηκαν γύρω από το φορτίο που μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία 63501 που συγκρούστηκε με το Intercity 62 στο πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, για πρώτη φορά υπάρχει μια επίσημη απάντηση.

Το «μανιτάρι» φωτιάς που προκλήθηκε αμέσως μετά τη σύγκρουση το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, φούντωσε και τα σενάρια, όμως, το «μυστήριο» φαίνεται πως λύθηκε.

Σύμφωνα με την επιστολή της Hellenic Train προς το τμήμα κοινοβουλευτικού ελέγχου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η εμπορική αμαξοστοιχία κουβαλούσε λαμαρίνες, τρόφιμα και μπίρες.

Μάλιστα, η Hellenic Train παρέχει λεπτομερή και αναλυτική ενημέρωση για το φορτίο του 63501, καθώς μετά το δυστύχημα αναπτύχθηκαν θεωρίες που ήθελαν τα βαγόνια να μεταφέρουν εύφλεκτο υλικό.

Το έγγραφο φέρει την υπογραφή του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας, Maurizio Capotorto και δίδεται ως απάντηση σε σχετική ερώτηση του προέδρου της «Ελληνικής Λύσης», Κυριάκου Βελόπουλου, προς τη Βουλή των Ελλήνων.

Ακολουθεί το κείμενο της επιστολής, όπως δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα pineiosnews.gr:

«Σε απάντηση του ανωτέρω σχετικού έγγραφού σας, με το οποίο μας διαβιβάστηκε η 'Ερώτηση 2506/03.03.2023', που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων, από τον Βουλευτή Λάρισας κ. Κυριάκο Βελόπουλο, με θέμα Ανάγκη να διευκρινιστεί το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας που εμπλέκεται στη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη της 28.02.2023', θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα κάτωθι:

Η εμπορευματική αμαξοστοιχία 63501 της 28.02.2023 περιλάμβανε στην σύνθεσή της

(επισυνάπτεται το φύλλο σύνθεσης) συνολικά δεκατρία (13) βαγόνια, εκ των οποίων, κατά την φορά κίνησης της αμαξοστοιχίας, τα πρώτα τρία (3) βαγόνια εκτροχιάστηκαν και ήταν έμφορτα με πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο (λαμαρίνες) και ακολούθως δέκα (10) βαγόνια ήταν έμφορτα με εμπορευματοκιβώτια (container).

Σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία της εταιρείας μας και κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα

σχετικά με το είδος των προς μεταφορά εμπορευμάτων, όπως εξάλλου προβλέπεται από τους

εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, το περιεχόμενο των σφραγισμένων εμπορευματοκιβώτιων με την σειρά που αναφέρονται στο φύλλο σύνθεσης, ήταν ως εξής:

Α/Α Προϊόν

4ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

5ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

6ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

7ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

8ο ΜΠΥΡΕΣ

9ο ΜΠΥΡΕΣ

10ο BAΓONI ΣΥΡΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΙΔΗΡΟ

11ο BAΓONI ΣΥΡΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΙΔΗΡΟ

12ο ΒΑΓΟΝΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ ΚΕΝΑ

13ο ΒΑΓΟΝΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ ΚΕΝΑ»