Αύξηση του ορίου ταχύτητας χωρίς τηλεδιοίκηση είχε επιχειρηθεί στον Προαστιακό
Αλλεπάλληλες καταγγελίες έρχονται στο φως για τη λειτουργία των μέσων σταθερής τροχιάς, μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, με την πιο πρόσφατη να αφορά στην προσπάθεια αύξησης των ορίων ταχύτητας στον Προαστιακό, χωρίς ακόμη να έχει ενεργοποιηθεί το σύστημα τηλεδιοίκησης.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το εξώδικο που έφερε στη δημοσιότητα ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) του ΟΣΕ, Κώστας Γενηδούνιας, τον Δεκέμβριο του 2010, η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε ανακοινώσει την πρόθεσή της να αυξήσει το μέγιστο όριο ταχύτητας των αμαξοστοιχιών στο τμήμα Κιάτο – Λιόσια (Προαστιακός) από 115 χιλιόμετρα σε 160 χιλιόμετρα, χωρίς ακόμη να έχει ενεργοποιηθεί το σύστημα τηλεδιοίκησης (αυτόματης φωτοσήμανσης).
Αποτέλεσμα της κίνησης αυτής ήταν η αντίδραση των μηχανοδηγών, οι οποίοι κινήθηκαν δικαστικά με το εξώδικο αυτό και στράφηκαν ενάντια στην πρόθεση αυτή που ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της θητείας του Αθανάσιου Ζηλιασκόπουλου, προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ την περίοδο 2010-2015.
Διαβάστε επίσης:
Κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση για την απουσία σηματοδότησης σε τμήμα του προαστιακού