Απάτες με «δικαιολογία» το Power Pass – Διευκρινίσεις τεχνικών της ΔΕΗ
Προσπάθειες εξαπάτησης ανυποψίαστων πολιτών, με αλίευση στοιχείων, καταγράφονται τις τελευταίες ημέρες, με αφορμή την πλατφόρμα του Power Pass.
Συγκεκριμένα, επιτήδειοι επιχειρούν μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων ή ακόμα και τηλεφωνημάτων να αποσπάσουν το pin της τραπεζικής κάρτας πολιτών ή άλλα στοιχεία των τραπεζικών τους λογαριασμών, προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε αυτούς για να υποκλέψουν χρηματικά ποσά.
Μάλιστα, η ΔΕΗ προχώρησε σε ανακοίνωση σχετικά με τα περιστατικά phising που καταγγέλθηκαν από πολίτες, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν θα ζητήσει ποτέ από τους πελάτες τα στοιχεία e-banking και το IBAN του λογαριασμού τους.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Τεχνικών ΔΕΗ, Κώστας Μανιάτης, μιλώντας στην ΕΡΤ και την εκπομπή «Από τις Έξι», τόνισε ότι κανείς από τους εργαζόμενους του Ομίλου δεν έχουν κανένα δικαίωμα να ζητήσουν προσωπικά στοιχεία, είτε είναι λογαριασμοί, είτε είναι μυστικοί αριθμοί.
«Ακόμα και οι τεχνικοί που πάνε στα σπίτια δεν έχουν δικαίωμα να μπουν εντός της όποιας οικίας. Απαγορεύεται και δεν το κάνει κανένας τεχνίτης. Πρέπει να το καταλάβουν όλοι οι πολίτες» πρόσθεσε.