ΕΛΛΑΔΑ

Χαλάνδρι: Πού επικεντρώνονται οι έρευνες για το θανατηφόρο τροχαίο – Τι λέει εμπειρογνώμονας

Το ερώτημα για την ΕΛ.ΑΣ. είναι εάν τα δύο οχήματα έτρεχαν με ιλιγγιώδη ταχύτητα και εάν έκαναν «κόντρα» ΙΝΤΙΜΕ/ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ (Φωτογραφία αρχείου)

Στις εγκαταστάσεις της Τροχαίας Βορειοανατολικής Αττικής παραμένει κρατούμενος ο 20χρονος φίλος του άτυχου 18χρονου που σκοτώθηκε χθες σε τροχαίο δυστύχημα στη λεωφόρο Παπανικολή στο Χαλάνδρι.

Ο 20χρονος, που βρίσκεται σε κατάσταση σοκ, είδε τον φίλο του να χάνει τη ζωή του μπροστά στα μάτια του, μετά από θανατηφόρα πρόσκρουση του οχήματός του σε δέντρο.

Κατά πληροφορίες, ο νεαρός σταμάτησε αμέσως το όχημά του όταν αντελήφθη τη σύγκρουση και άρχισε να φωνάζει σε βοήθεια. Μάλιστα, είπε στους πρώτους αστυνομικούς ότι στο όχημα επέβαινε ένας φίλος του.

Η Τροχαία ερευνά τις συνθήκες υπό τις οποίες ο 18χρονος έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του.

Το ερώτημα για την ΕΛ.ΑΣ. είναι εάν τα δύο οχήματα έτρεχαν με ιλιγγιώδη ταχύτητα και εάν έκαναν «κόντρα». Το γεγονός ότι αποδόθηκε στον 20χρονο η κατηγορία της επικίνδυνης οδήγησης δείχνει προς αυτή την κατεύθυνση, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν προσώρας ασφαλή συμπεράσματα.

Προσώρας, ο νεαρός δεν έχει πει τίποτα στους αστυνομικούς ενώ αναμένεται η απολογία του ενώπιον του Ανακριτή.

Οι Αρχές αναμένεται να εξετάσουν και λεπτό προς λεπτό βίντεο που έχουν στη διάθεσή τους από κάμερες ασφαλείας, τα οποία δείχνουν τα δύο αυτοκίνητα να κινούνται παράλληλα λίγο πριν από τη σύγκρουση.

Το υλικό αυτό συμπεριελήφθη στη δικογραφία που σχημάτισε η Τροχαία για την υπόθεση.

Παράλληλα, θα οριστεί πραγματογνώμονας που θα σχηματίσει πόρισμα για τις συνθήκες του δυστυχήματος και τα αίτια που προκάλεσαν την τραγωδία. Ένα από τα βασικά ερωτήματα είναι εάν τα δύο οχήματα ήρθαν σε επαφή ή όχι, όπως και εάν το ένα όχημα παρεμπόδισε την πορεία του άλλου.

Ο 18χρονος που σκοτώθηκε τόσο άδικα και πρόωρα δεν είχε δίπλωμα οδήγησης και δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας.

Ο εμπειρογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς μίλησε στο κανάλι Open για το σοκαριστικό τροχαίο, λέγοντας πως δεν υπάρχουν ούτε ίχνη τροχοπέδησης αλλά ούτε ίχνη εκτροπής.

«Υπάρχουν αμυδρά ίχνη πλαγίας ολίσθησης περίπου των 60 εκατοστών σε κοντινή απόσταση από το ρείθρο της διαχωριστικής νησίδας των δύο ρευμάτων ανά κατεύθυνση» δήλωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος.

Και συνέχισε:

«Στη συνέχεια βλέπουμε μια εκτροπή του οχήματος, υπό γωνία 45 περίπου μοιρών σε σχέση με τον άξονα του οδοστρώματος. Έχει χαθεί οριστικά ο έλεγχος του αυτοκινήτου και το αυτοκίνητο κάνει μια αναπήδηση γύρω στα δύο μέτρα σε κατακόρυφη απόσταση από το επίπεδο της διαχωριστικής νησίδας και εν συνεχεία προσκρούει με τη δεξιά πόρτα του συνοδηγού πάνω στον κορμό του δέντρου».

«Απογειώνεται όπως το αεροπλάνο, κανονικά με βαθμιαία κλίμακα ανύψωσης και φτάνει μέχρι και τα δύο μέτρα και χτυπάει στον κατακόρυφο κορμό του δέντρου με τη δεξιά πλευρά. Αποτέλεσμα αυτής της πρόσκρουσης ήταν να εμβολιστεί πάνω από 65 εκατοστά με φόρα και κατεύθυνση από τη δεξιά πλευρά προς την αριστερή», συμπλήρωσε δε ο ίδιος.

Εξήγησε δε, πως το γεγονός ότι το δέντρο ξεριζώθηκε παραπέμπει σε μεγάλη ταχύτητα. Μάλιστα είπε πως το όχημα ενδεχομένως να έπεσε πάνω στον κορμό με 85χλμ ανά ώρα.

«Αυτό παραπέμπει σε μεγάλη ταχύτητα. Τώρα για εμάς τους πραγματογνώμονες, αυτή η ταχύτητα των 85 περίπου, με το μάξιμουμ να προσέκρουσε με 85 χιλιόμετρα πάνω στον κορμό του δέντρου, είναι τεράστια ταχύτητα πάνω σε αυτό το σημείο γιατί ο κορμός του δέντρου δεν έχει μεγάλη επιφάνεια όπως ο τοίχος για να "απορροφηθούν" οι προσκρούσεις και οι γεωμετρικές μεταβολές του αυτοκινήτου σε επίπεδη έκταση. Γίνεται εμβολισμός, σημειακός εμβολισμός. Περίπου με 85 χιλιόμετρα γίνονται αυτού του είδους οι εμβολισμοί. Μην ξεχνάμε ότι ο Mad Clip προσέκρουσε στο μεταλλικό φωτιστικό στύλο με 75 περίπου χιλιόμετρα» εξήγησε χαρακτηριστικά.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης