Πανελλήνιες- «Ο Θουκυδίδης μπορεί να δυσκόλεψε»: Πώς σχολιάζουν τα θέματα των Αρχαίων φροντιστές
Ανανεώθηκε:
Τα θέματα στα οποία κλήθηκαν να απαντήσουν οι υποψήφιοι των Πανελληνίων από τα ΓΕΛ, και τη δυσκολία τους σχολίασε ζωντανά στο CNN Greece η κυρία Μακρή Γεωργία, ακαδημαϊκή υπεύθυνος των Αρχαίων Ελληνικών του Ομίλου Φροντιστηρίων «Πουκαμισάς».
Όπως αναφέρει αρχικά η εκπαιδευτικός, «τα θέματα ως προς το διδαγμένο κείμενο θεωρούνται πρωτότυπα γιατί είχαμε συνδυασμό δύο διαφορετικών ενοτήτων από διαφορετικούς συγγραφείς. Ένας συνδυασμός που δεν τον έχουμε ξαναδεί και κάτι που ίσως να προβλημάτισε ορισμένους υποψηφίους».
Η κυρία Μακρή συνεχίζει λέγοντας πως τα θέματα ήταν αρκετά σαφή. «Συγκεκριμένα, στο 1ο θέμα το Α1 κινηθήκαμε στη λογική των προηγούμενων ετών του Σωστού Λάθους. Είχαμε όμως μια διαφοροποίηση. Δεν ζητούσαν αιτιολόγηση από φράση του πρωτότυπου κειμένου, κάτι ανάλογο που είδαμε και στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας».
«Όσον αφορά τα ερωτήματα Β1 και Β2 ήταν μέσα από το σχολικό εγχειρίδιο, οπότε ένας μαθητής που μπορεί να είχε διαβάσει δεν θα είχε κανένα πρόβλημα και στην ίδια λογική κινήθηκαν και τα υπόλοιπα ερωτήματα Β3 και Β4.
Το Β5 που ήταν το παράλληλο κείμενο ήθελε λίγο προσοχή στη διατύπωσή του, ενώ το αδίδακτο κείμενο ήταν αρκετά απαιτητικό αφού μιλάμε για ένα απόσπασμα από το έργο του Θουκυδίδη. Είχαμε αρκετά χρόνια δούμε τον Θουκυδίδη στις Πανελλήνιες και πάντα είναι ένα θέμα που θέλει ιδιαίτερη προσοχή, τόσο η γραμματική όσο και το συντακτικό ήθελαν ιδιαίτερη διαχείριση καθώς τα ζητούμενα ήταν αρκετά απαιτητικά.
Το τελευταίο θέμα του συντακτικού, είχε αναφορά στον πλάγιο λόγο, κάτι που είχαμε να δούμε αρκετά χρόνια στις εξετάσεις, άρα κρίνονται αρκετά απαιτητικά. Κυρίως το αδίδακτο απευθύνεται σε μαθητές που είχαν δουλέψει αρκετά κατά τη διάρκεια της χρονιάς», σημειώνει η κυρία Μακρή.
Δείτε το βίντεο: