ΕΛΛΑΔΑ

Πανελλήνιες 2022: Τι να προσέξουν οι υποψήφιοι – Χρήσιμες συμβουλές από ειδικό

Πανελλήνιες 2022: Τι να προσέξουν οι υποψήφιοι – Χρήσιμες συμβουλές από ειδικό
«Μετά από μία ήττα πηγαίνουμε σε ένα άλλο μάθημα και τα δίνουμε όλα» συμβουλεύει ο Στράτος Στρατηγάκης τους υποψήφιους των Πανελληνίων ΙΝΤΙΜΕ/ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ

Αρχίζουν οι Πανελλήνιες εξετάσεις, στις 2 και 3 Ιουνίου στα σχολεία ΕΠΑΛ και ΓΕΛ και ο μαθηματικός και σύμβουλος καριέρας, Στράτος Στρατηγάκης, δίνει χρήσιμες συμβουλές  στους υποψήφιους έτσι ώστε να αποβάλλουν το άγχος κατά την ώρα του διαγωνισμού.

«Την στιγμή που το παιδί γράφει στις εξετάσεις και δει ότι δεν ξέρει το τέταρτο θέμα δεν σημαίνει ότι έχει έρθει η καταστροφή. Μπορεί να μην το ξέρουν και οι υπόλοιποι. Δεν χρειάζεται πανικός», δήλωσε στην ΕΡΤ ο ίδιος.

Θέλοντας να συμβουλεύσει τους υποψηφίους των φετινών εξετάσεων o κ. Στρατηγάκης τόνισε ότι «βλέπουμε το κάθε μάθημα ξεχωριστά. Μετά από μία ήττα πηγαίνουμε σε ένα άλλο μάθημα και τα δίνουμε όλα. Δεν έχει χαθεί τίποτα».

Ο σύμβουλος στραδιοδρομίας παρουσίασε το πώς πήγαν πέρυσι οι υποψήφιοι των Πανελληνίων στις ανθρωπιστικές σπουδές και έκανε σύνδεση με τις φετινές εξετάσεις.

Όπως είπε τα αρχαία ελληνικά είχαν τους λιγότερους αριστούχους και η ιστορία τους περισσότερους κάτω από τη βάση. «Το παιδί που θα πάει καλά στα αρχαία και έχει υψηλούς στόχους, θα είναι πολύ κοντά στο να πιάσει αυτούς τους στόχους γιατί τα αρχαία δυσκολεύουν τα παιδιά».

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Στρατηγάκης, «το παιδί που θα περάσει τη βάση στην ιστορία θα μπορεί να νιώθει ασφαλές ότι όλα θα πάνε καλά».

Αναφερόμενος στις θετικές σπουδές τόνισε ότι η χημεία είχε πέρυσι τον λιγότερο αριθμό αριστούχων. «Βλέπουμε ότι η χημεία τα τελευταία χρόνια έγινε το δυσκολότερο μάθημα όπου έχουμε τους λιγότερους αριστούχους από κάθε μάθημα».

Μιλώντας για τα μαθηματικά ο κ. Στρατηγάκης ανέφερε ότι πέρυσι μπήκαν πιο εύκολα θέματα. «Βλέπετε ότι έχουμε πολλούς αριστούχους και λίγους κάτω από τη βάση», πρόσθεσε.

Όσον αφορά το τρίτο επιστημονικό πεδίο, τις σπουδές υγείας, τόνισε ότι «η χημεία και η βιολογία είναι τα πιο δύσκολα μαθήματα γεγονός που έχει ως συνέπεια την πτώση των βάσεων στις ιατρικές σχολές».

Mιλώντας για τις σπουδές οικονομίας και πληροφορικής, στο τέταρτο επιστημονικό πεδίο, ο σύμβουλος σταδιοδρομίας επισήμανε ότι «ο μέσος όρος στα μαθηματικά είναι κάτω από το δέκα (10) και συγκεκριμένα 6,9. Δηλαδή, όποιος γράψει στις εξετάσεις δέκα θα είναι “άρχοντας”».

Και όπως εξήγησε «τα μαθηματικά είναι μία αλυσίδα η οποία δυστυχώς για πάρα πολλά παιδιά σπάει από πολύ νωρίς, από το δημοτικό. Και αν σπάσει από νωρίς αυτή η αλυσίδα τότε το χάνεις. Φτάνεις στην τρίτη λυκείου και δεν μπορείς να διορθώσεις τίποτα».

Πρόσθεσε δε ότι «είναι προφανές ότι υπάρχει πρόβλημα με την μαθηματική παιδεία στην Ελλάδα».