Ο Vice President των WaterWipes είναι Έλληνας και μας μιλάει για τα αγνότερα μωρομάντηλα στον κόσμο!
Ανανεώθηκε:
Την αγνότητα που αναζητούν οι γονείς στα προϊόντα που χρησιμοποιούν για τη φροντίδα των νεογέννητων μωρών τους, διασφαλίζουν τα μωρομάντηλα WaterWipes, που έχουν μόνο δύο συστατικά: 99,9% νερό και μια σταγόνα εκχύλισμα φρούτου. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως προέκυψαν από μία προσωπική ανάγκη του ίδιου του δημιουργού τους, Edward McCloskey, όταν η νεογέννητη κορούλα του εμφάνισε εξάνθημα πάνας που χρειαζόταν ιδιαίτερη περιποίηση.
Ο Στέλιος Θεοδωρίδης, Commercial Vice President EMEA LATAM & ASIA, μίλησε στο CNN Greece για τη νέα βιοδιασπώμενη τεχνολογία χωρίς χημικά που ενσωματώνουν τα WaterWipes αλλά και για το πώς κατακτούν ολοένα και περισσότερους γονείς, που τα ανακαλύπτουν και τα εμπιστεύονται. «Η ανάλυση της αγοράς που έχουμε κάνει επιβεβαιώνει ότι οι γονείς αναζητούν προϊόντα αγνά, χωρίς επιβλαβείς ουσίες που προκαλούν αλλεργίες, που έχουν αποδειχθεί ότι βλάπτουν τους ίδιους, τα παιδιά τους αλλά και το περιβάλλον. Γι’ αυτό προσπαθούμε να βρούμε τρόπους να χρησιμοποιήσουμε την μοναδική μας τεχνολογία και να δώσουμε περισσότερες λύσεις στους καταναλωτές που ήδη εμπιστεύονται τα WaterWipes», αναφέρει ο κ. Θεοδωρίδης.
Τα προϊόντα WaterWipes άλλωστε πλέον, είναι πλήρως βιοδιασπώμενα, ακολουθώντας τόσο τα αιτήματα των σύγχρονων καταναλωτών που ενδιαφέρονται για τη βιωσιμότητα, όσο και τις διεθνείς επιταγές για την προστασία του περιβάλλοντος.
«Είναι σημαντικό να προωθήσουμε την υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών και στα WaterWipes δεν θα μπορούσαμε να μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια. Πράγματι, οι καταναλωτές υιοθετούν νέες βιώσιμες συνήθειες, ανεξάρτητα από την ηλικία τους και αυτό είναι εξαιρετικά ελπιδοφόρο», τονίζει σχετικά ο κ. Θεοδωρίδης και προσθέτει: «Ήταν δέσμευση της εταιρίας μας να ανταποκριθούμε στην εμπιστοσύνη που έχουν δείξει οι χρήστες των προϊόντων μας και ως ελάχιστο δείγμα κοινωνικής υπευθυνότητας, μετατρέψαμε ολόκληρη την γκάμα των προϊόντων μας σε βιοδιασπώμενα».
Ολόκληρη η συνέντευξη του κ. Στέλιου Θεοδωρίδη, Commercial Vice President EMEA και LATAM στο CNN Greece:
Τα WaterWipes είναι κορυφαία μάρκα στην κατηγορία τους και έχουν παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες. Τι τα ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό;
Είμαστε μια ομάδα παθιασμένων και αφοσιωμένων ανθρώπων και αυτό κάνει, αρχικά, την διαφορά. Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχάσουμε την καινοτομία των WaterWipes. Είναι πραγματικά μοναδικά και πρωτοποριακά προϊόντα αφού είναι τα μόνα υγρά μαντηλάκια που έχουν μόνο δυο συστατικά: 99,9% νερό και μια σταγόνα εκχυλίσματος φρούτου.
Ποιοι είναι οι εταιρικοί πυλώνες και η στρατηγική της ηγεσίας της εταιρίας;
Στα WaterWipes συνεχίζουμε να γνωρίζουμε το κοινό μας, να εντοπίζουμε τις πραγματικές του ανάγκες και να ανταποκρινόμαστε πλήρως στην εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι καταναλωτές. Η αγνότητα των προϊόντων μας και η φροντίδα για το δέρμα είναι ένας ακόμη πυλώνας της εταιρείας μας. Όπως είπαμε, τα WaterWipes περιέχουν 99,9% φιλτραρισμένο νερό και μια σταγόνα εκχυλίσματος φρούτου. Η διαφοροποίησή τους στηρίζεται στην μοναδική τεχνολογία φιλτραρίσματος επτά σταδίων του νερού. Είναι ακριβώς αυτή η τεχνολογία που επιτρέπει στα WaterWipes να καθαρίζουν αποτελεσματικά και αγνά το δέρμα με ελάχιστη χρήση άλλων συστατικών – ουσιαστικά μιλάμε για μόνο ένα άλλο συστατικό και αυτό σε ποσοστό 0,01%.
Γιατί οι καταναλωτές επιλέγουν προϊόντα και εταιρίες που ενδιαφέρονται για θέματα όπως η βιωσιμότητα;
Το επίπεδο ευαισθητοποίησης των ανθρώπων για θέματα περιβάλλοντος είναι αρκετά υψηλό και μέρα με τη μέρα συνεχίζει να αυξάνεται. Είναι σημαντικό να προωθήσουμε την υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών και στα WaterWipes δεν θα μπορούσαμε να μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια. Πράγματι, οι καταναλωτές υιοθετούν νέες βιώσιμες συνήθειες, ανεξάρτητα από την ηλικία τους και αυτό είναι εξαιρετικά ελπιδοφόρο. Εδώ θα ήθελα να τονίσω κάτι το οποίο οι περισσότεροι καταναλωτές μωρομάντηλων δεν γνωρίζουν. Τα περισσότερα μωρομάντηλα αποτελούνται από πρώτες ύλες παράγωγα πλαστικού το οποίο φυσικά έχει καταστροφικές συνέπειες για το περιβάλλον μας. Είμαστε περήφανοι που τα μωρομάντηλά μας πλέον δεν περιέχουν καθόλου πλαστικό, και έτσι με τη σειρά μας κι εμείς συμβάλλουμε στην προστασία του πλανήτη μας και στη βιωσιμότητα ενός τόπου οπού θα είναι ασφαλής για τις επόμενες γενιές.
Τι είναι αυτό που αναζητούν οι γονείς και δεν μπορούν να το βρουν – τουλάχιστον προς το παρόν;
Η ανάλυση της αγοράς που έχουμε κάνει επιβεβαιώνει ότι οι γονείς αναζητούν προϊόντα αγνά, χωρίς επιβλαβείς ουσίες, που έχουν αποδειχθεί ότι βλάπτουν τους ίδιους, τα παιδιά τους αλλά και το περιβάλλον. Γι’ αυτό προσπαθούμε να βρούμε τρόπους να χρησιμοποιήσουμε την μοναδική μας τεχνολογία και να δώσουμε περισσότερες λύσεις στους καταναλωτές που ήδη εμπιστεύονται τα WaterWipes.
Ποιες αξίες και ποια χαρακτηριστικά αποδίδουν οι καταναλωτές στα WaterWipes;
Είμαστε περήφανοι και μπορούμε να το πούμε με σιγουριά ότι τα WaterWipes είναι η πρώτη και καλύτερη λύση για την αντιμετώπιση των αιτιών που προκαλούν το εξάνθημα της πάνας. Τα μωρά στα οποία χρησιμοποιούνται αποκλειστικά τα WaterWipes παρουσιάζουν λιγότερους ερεθισμούς/εξανθήματα. Όσον αφορά στα μωρά που παρουσιάζουν ήδη εξανθήματα, με την αλλαγή σε WaterWipes παρατηρείται αισθητή μείωση της διάρκεια των εξανθημάτων αυτών. Μεταξύ των βασικών αξιών που πρεσβεύουν τα WaterWipes είναι η αγνότητα. Η σύνθεσή τους, 99,9% νερό και μια σταγόνα εκχύλισμα φρούτου, συμβάλει σε αυτό. Οι αξίες μας είναι η αγνότητα και η ειλικρίνεια. Τα αποτελέσματα μιας ποσοτικής μελέτης που διεξήχθη το 2020 στην Πορτογαλία έδειξαν ότι τα WaterWipes αναγνωρίζονται για τη φυσικότητα, την καθαρότητα και την ποιότητα τους. Οι αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δείχνουν ότι οι γονείς ταυτίζονται με τις εταιρικές μας αξίες. Ακόμα, τα WaterWipes είναι πιστοποιημένα από παγκόσμιους οργανισμούς για την καταπολέμηση αλλεργιών όπως το Allergy UK στο Ηνωμένο Βασίλειο, το National Eczema Association στις Ηνωμένες Πολιτείες καθώς και το AFPRAL στη Γαλλία. Επίσης, τα WaterWipes συνιστώνται από μαίες και παιδιάτρους σε πολλές χώρες του κόσμου, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα εκείνο της Γερμανίας όπου περισσότερες από 9 στις 10 μαίες προτείνουν τα WaterWipes ως το καλύτερο και ασφαλέστερο μωρομάντηλο.
Η εταιρία σας πρόσφατα ανακοίνωσε την κυκλοφορία των βιοδιασπώμενων μωρομάντηλών της. Πιστεύετε πώς οι εταιρίες ειδών προσωπικής φροντίδας έχουν καταφέρει να προσαρμοστούν στις νέες αυτές τάσεις;
Όλο και περισσότεροι καταναλωτές δείχνουν μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση σχετικά με την προέλευση των προϊόντων που επιλέγουν. Ήταν δέσμευση της εταιρίας μας να ανταποκριθούμε στην εμπιστοσύνη που έχουν δείξει οι χρήστες των προϊόντων μας και ως ελάχιστο δείγμα κοινωνικής υπευθυνότητας, μετατρέψαμε ολόκληρη την γκάμα των προϊόντων μας σε βιοδιασπώμενα. Τα WaterWipes κατασκευάζονται πλέον με βιοδιασπώμενο υλικό, αλλά τίποτα άλλο δεν έχει αλλάξει. Αυτό που κάνει τα βιοδιασπώμενα μαντηλάκια μας μοναδικά είναι ότι μπορέσαμε να στραφούμε σε βιοαποικοδομήσιμο υλικό χωρίς να θυσιάσουμε την καθαρότητα και αγνότητα του προϊόντος μας. Εξακολουθούν να περιέχουν τα ίδια δύο συστατικά αλλά τώρα κατασκευάζονται με 100% βιοδιασπώμενο, φυτικής προέλευσης και κομποστοποιήσιμο υλικό, μπορεί δηλαδή να αποσυντεθούν με την βοήθεια μικροοργανισμών χωρίς να αφήνουν πλαστικά υπολείμματα. Θα ήθελα να προσθέσω επίσης ότι ολόκληρη η γκάμα μας έχει γίνει βιοδιασπώμενη, αποδεικνύοντας την αληθινή μας δέσμευση προς μια πλήρως περιβαλλοντική βιώσιμη παραγωγή.
Ποιες είναι οι φιλοδοξίες σας για την ελληνική αγορά;
Ως Έλληνας όπου ζω πολλά χρόνια στο εξωτερικό είμαι διπλά περήφανος και χαρούμενος να βλέπω την ανάπτυξη των προϊόντων μας στην Ελληνική αγορά. Επίσης, η μητέρα μου ήταν μαία, οπότε μεγάλωσα καταλαβαίνοντας πολύ καλά το πόσο σημαντική είναι η φροντίδα ενός μωρού ειδικά μέσα σε μία Ελληνική οικογένεια. Προτεραιότητα τώρα είναι να συνεχίσουμε να επεκτείνουμε τη διανομή μας, να μας γνωρίσουν όλο και περισσότερες ελληνικές οικογένειες και να διευκολύνουμε τους καταναλωτές που μας εμπιστεύονται κάνοντας διαθέσιμα τα προϊόντα μας σε όλο και περισσότερα σημεία πώλησης σε όλη την χώρα.