Ίλιον: Σταματά η δίωξη της 70χρονης για την κλοπή τροφίμων - Η ανακοίνωση της Lidl Ελλάς
Διαστάσεις πήρε το περιστατικό με μια 70χρονη γυναίκα, που το πρωί της Πέμπτης αναγκάστηκε να κλέψει τρόφιμα από γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ στο Ίλιον, αφού όπως ισχυρίστηκε η ίδια, παίρνει μια σύνταξη που την δίνει σε δάνεια και δεν της μένουν χρήματα για να επιβιώσει.
Αρχικά, οι υπεύθυνοι του καταστήματος που ανήκει στην αλυσίδα Lidl, επέμειναν στο να προχωρήσουν σε μήνυση σε βάρος της προκαλώντας σειρά αντιδράσεων.
Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, το απόγευμα της Πέμπτης υπήρξε επικοινωνία του υπουργείου Ανάπτυξης με την εταιρεία και τελικά σταματούν οι νομικές διαδικασίες εις βάρος της ηλικιωμένης γυναίκας.
Από την πλευρά της η εταιρία Lidl Ελλάς πήρε θέση μέσω ανακοίνωσης για το περιστατικό.
Μεταξύ άλλων, η εταιρεία αναφέρει ότι «η διοίκηση έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε».
Τονίζει ακόμη ότι «το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας, μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία».
Η ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία Lidl ΕΛΛΑΣ
Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας.
Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.
Συγκεκριμένα, έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοντική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.
Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος, όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος, είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.
Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε.
Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία.
Υπενθυμίζεται πως την υπόθεση της ηλικιωμένης δημοσίευσε το Open και όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, η 70χρονη έβαλε στην τσάντα της κρέας και τυρί και ψώνια αξίας περίπου 40 ευρώ, ωστόσο την αντιλήφθηκαν οι υπεύθυνοι του σούπερ μάρκετ και κάλεσαν την αστυνομία.
Οι υπόλοιποι πελάτες προσφέρθηκαν να πληρώσουν τα ψώνια για να μην κινηθούν διαδικασίες κατά της γιαγιάς ωστόσο φέρεται ο υπεύθυνος να είπε πως «οι εντολές που έχει είναι πολύ αυστηρές για αυτή την περίπτωση».
Τελικά η 70χρονη προσήχθη στο αστυνομικό τμήμα και εξήγησε, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ότι δεν είχε χρήματα και αντιμετωπίζει μεγάλα προβλήματα. Όπως είπε έχει ένα μεγάλο δάνειο στο όνομά της και με την σύνταξή της το πληρώνει για να μην χάσει το σπίτι της.
Οι αστυνομικοί που άκουσαν την ιστορία της συγκινήθηκαν και ζήτησαν να κλείσει η υπόθεση χωρίς ποινικές διαδικασίες αφού υπήρχε κόσμος που προσφέρθηκε να πληρώσει τα τρόφιμα, ωστόσο φαίνεται πως η αλυσίδα σούπερ μάρκετ απάντησε πως «η πολιτική της εταιρείας είναι να μην αποσύρει αυτού του είδους τις μηνύσεις».