ΕΛΛΑΔΑ

e-ΕΦΚΑ: Βελτίωση των υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους των τέως ΕΤΑΑ και ΕΤΑΠ-ΜΜΕ

Σύμφωνα με τον e-ΕΦΚΑ, με τη σύσταση των ανωτέρω τοπικών διευθύνσεων επιτυγχάνεται ενιαίος τρόπος λειτουργίας των υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ Intime

Στις νέες τοπικές διευθύνσεις του τόπου κατοικίας, που έχουν συσταθεί, απευθύνονται πλέον οι ασφαλισμένοι του τέως ΕΤΑΑ και του τ. ΕΤΑΠ-ΜΜΕ στο πλαίσιο της βελτίωσης της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων, των συνταξιούχων και των εργοδοτών, της ταχύτερης διεκπεραίωσης των υποθέσεών τους, αλλά και της επιτάχυνσης της έκδοσης των συνταξιοδοτικών αιτημάτων τους, σύμφωνα με ανακοίνωση του e-ΕΦΚΑ.

«Ενημέρωση σχετικά με τις χωρικές αρμοδιότητες των τοπικών διευθύνσεων οι ανωτέρω ασφαλισμένοι μπορούν να λαμβάνουν, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πολιτών 1555, που προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, οι οποίοι θα μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Όσον αφορά στην αρμοδιότητα εξυπηρέτησης των υπαγόμενων προσώπων στην ασφάλιση του τ. ΕΤΑΑ και του τ. ΕΤΑΠ-ΜΜΕ για θέματα παροχών σε είδος αρμοδιότητας της Γενικής Διεύθυνσης Παροχών & Υγείας ισχύουν όσα προβλέπονται στο Γενικό Έγγραφο 34300-24.01.2022 (https://www.efka.gov.gr/el/egkyklioi-kai-genika-eggrapha/geniko-eggrapho-34300-24012022).

Σύμφωνα με τον e-ΕΦΚΑ., με τη σύσταση των ανωτέρω τοπικών διευθύνσεων επιτυγχάνεται ενιαίος τρόπος λειτουργίας των υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ, καλύτερη οργάνωση και αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού με χρήση όλων των σύγχρονων τεχνολογικών μέσων, καθώς και σημαντική εξοικονόμηση πόρων, μέσω της μείωσης των λειτουργικών εξόδων του.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης