Αποζημίωση για βλάβες σε συσκευές λόγω διακοπών ρεύματος - Η διαδικασία της αίτησης στον ΔΕΔΔΗΕ
Ανανεώθηκε:
Οι πολίτες που ήρθαν αντιμέτωποι με διακοπές στην ηλεκτροδότηση και υπέστησαν ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές τους μπορούν να ζητήσουν αποζημίωση. Η διαδικασία γίνεται μέσα από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ και το ποσό της αποζημίωσης μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 600 ευρώ.
Αποζημίωση για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές:
Οι αιτήσεις για την αποζημίωση για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές υποβάλλονται μέσα από μια ειδική εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ. Οι πολίτες που ενδιαφέρονται να υποβάλλουν αίτηση για αποζημίωση μπορούν να το κάνουν μέσα από τη διεύθυνση:
https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html
Στην επιλογή κατηγορία αιτήματος επιλέγουν «αίτημα επικοινωνίας» και στην υποκατηγορία αιτήματος την επιλογή «αποζημιώσεις».
Σύμφωνα με τον κανονισμό του ΔΕΔΔΗΕ, η αίτηση πρέπει να υποβληθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών από το συμβάν.
Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές
Ο καταναλωτής που κάνει αίτηση για αποζημίωση θα πρέπει επιπλέοv:
- Να θέσει στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ (για 2 εργάσιμες ημέρες), εφόσον του ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους
- Να θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
- Να υπογράψει Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που του χορηγείται
- Να γνωστοποιήσει στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού για κατάθεση του χρηματικού ποσού της αποζημίωσής του.
Η απόφαση για την αποζημίωση
Ο ΔΕΔΔΗΕ αποφασίζει επί την αιτήσεων αποζημίωσης εντός δεκαπέντε εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς του Καταναλωτή για την υποβολή στοιχείων που τους ζητηθούν.
Σε περίπτωση αποδοχής της αίτησής του Καταναλωτή, ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταβάλλει το χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.