ΕΛΛΑΔΑ

Mad Clip: Τη Δευτέρα η κηδεία του τράπερ - Τα δυο βίντεο που εξετάζει η ΕΛ.ΑΣ.

Mad Clip: Τη Δευτέρα η κηδεία του τράπερ - Τα δυο βίντεο που εξετάζει η ΕΛ.ΑΣ.
Το δέντρο πάνω το οποίο προσέκρουσε το αυτοκίνητο του τραγουδιστή. INTIME/ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

Απαντήσεις για το πώς η πολυτελής Πόρσε του Πίτερ Αναστασόπουλου (MadClip) σταμάτησε τη ξέφρενη πορεία της στη μοιραία κολώνα, αναζητά η Αστυνομία μέσα από δυο βίντεο που έχει στο μικροσκόπιό της, ενώ τη Δευτέρα συγγενείς και θαυμαστές του δημοφιλή στους νέους τραγουδιστή θα του πουν το τελευταίο αντίο. 

Η κηδεία του τραγουδιστή θα γίνει στις 14:30 στον ιερό ναό Παναγίτσας Παλαιού Φαλήρου. Η εξόδιος ακολουθία θα ψαλεί στις 16:30 στο Κοιμητήριο Παλαιού Φαλήρου.

Σημειώνεται πάντως πως στο σημείο του δυστυχήματος, καθημερινά καταφτάνουν πολλοί νέοι άνθρωποι, θαυμαστές, φίλοι και συγγενείς του Mad Clip για να αφήσουν λίγα λουλούδια και ένα κερί στη μνήμη του.

Παράλληλα, δύο βίντεο, ένα από τη στιγμή της εκκίνησης και ένα από το σημείο που έχασε τον έλεγχο, εξετάζουν οι Αρχές ώστε να διαπιστωθούν τα αίτια κάτω από τα οποία έχασε τη ζωή του ο τράπερ.

Τα δυο βίντεο βρίσκονται στο μικροσκόπιο της ΕΛ.ΑΣ. και εξετάζονται από εμπειρογνώμονες, οι οποίοι σε συνδυασμό με μαρτυρίες προσπαθούν να καταλάβουν τι οδήγησε τον 34χρονο Πίτερ Αναστασόπουλο, να πατήσει φρένο στην ευθεία, χειρισμός ο οποίος αποδείχτηκε μοιραίος.

Να σημειωθεί πως ο ρόλος του μαύρου R8 έχει ξεκαθαριστεί μετά την παρουσία του οδηγού του στην αστυνομία, με το ενδεχόμενο κάποιας κόντρας ανάμεσα στα δυο οχήματα να έχει αποκλειστεί.

Θάνατος Mad Clip: Αναζητώντας το λάθος

Οι Αρχές θα αναζητήσουν ποιο ήταν το λάθος που μπορεί να έκανε ο οδηγός του super car, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο της Porsche. Με δεδομένο ότι έχει αποκλειστεί από την αστυνομική έρευνα το σενάριο της εμπλοκής άλλου οχήματος, οι άντρες της Τροχαίας αναζητούν ποιο ήταν αυτό το λάθος (πέραν της υψηλής ταχύτητας που θεωρείται δεδομένη και διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο).

Μία πιθανή εκδοχή είναι ο Mad Clip να απενεργοποίησε το λεγόμενο «αντισπίν». Πρόκειται για σύστημα που υπάρχει στα αυτοκίνητα με πολύ μεγάλη ιπποδύναμη, το οποίο κρίνεται αναγκαίο για την αποτροπή του σπιναρίσματος των τροχών. Οι αισθητήρες των super car αντιλαμβάνονται την περιστροφική ταχύτητα των τροχών και όταν υπάρξει διαφορά περιστροφής που μπορεί να δημιουργήσει επικίνδυνες καταστάσεις, τότε δίνεται αυτόματα εντολή για να επιβραδυνθεί ο τροχός ή οι τροχοί που σπινάρουν.

Δεδομένου ότι η Porsche του 34χρονου τράπερ είναι ένα αυτοκίνητο πισωκίνητο, το «αντισπίν» μπορεί να σώσει ζωές, όπως λένε αρμόδιες πηγές. Και αυτό διότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σπινάρει πιο εύκολα σε σχέση με άλλα. Η απενεργοποίηση του «αντισπίν» έχει ως αποτέλεσμα να είναι πιο εύκολο να «διπλώσει» το όχημα και να εκτραπεί της πορείας του.

Αστυνομικές πηγές αναφέρουν ότι από ορισμένες καταθέσεις φίλων του Mad Clip, που περιλαμβάνονται στη δικογραφία, προκύπτει ότι ο 34χρονος μουσικός συνήθιζε να απενεργοποιεί το «αντισπίν». Ακόμα είναι νωρίς για να διαπιστωθεί εάν τη μοιραία ημέρα το «αντισπίν» ήταν απενεργοποιημένο, ωστόσο, είναι ένα από τα βασικά σενάρια που εξετάζονται.

Γιατί δεν υπήρχαν μπάρες ασφαλείας στο σημείο που σκοτώθηκε

Παράλληλα, η Περιφέρεια Αττικής απάντησε στον πραγματογνώμονα, Παναγιώτη Μαδιά, για το γεγονός πως δεν υπήρχαν μπάρες ασφαλείας στο σημείο όπου ο 34χρονος τράπερ σκοτώθηκε.

Ο κύριος Μαδιάς μιλώντας για το θανατηφόρο τροχαίου του Mad Clip είχε διατυπώσει την άποψή του πως στο σημείο έπρεπε να υπάρχουν μπάρες ασφαλείας, ρίχνοντας ευθύνες στην περιφέρεια Αττικής.

Ωστόσο, η περιφέρεια Αττικής με ανακοίνωσή της αναφέρει για το τροχαίο του Mad Clip: «Επισημαίνουμε ότι το όριο ταχύτητας στο συγκεκριμένο δρόμο που διέρχεται κατοικημένη περιοχή είναι 50 χιλιόμετρα. Όποιος υπερβαίνει το όριο αυτό, συνειδητά θέτει σε κίνδυνο τόσο τη ζωή του, όσο και άλλων συνανθρώπων μας.

Ο αυτοπροσδιοριζόμενος πραγματογνώμονας ισχυρίζεται ότι θα έπρεπε να υπάρχουν στο συγκεκριμένο οδικό άξονα μπάρες, οι οποίες θα απέτρεπαν αν υπήρχαν, τον θάνατο του τραγουδιστή. Ο πραγματογνώμονας θα έπρεπε να γνωρίζει ότι καμία μπάρα ασφαλείας δεν θα μπορεί να εγγυηθεί την αποτροπή θανατηφόρου περιστατικού, αφού οι μεγαλύτερες ταχύτητες που αναπτύσσονται στα crash test των ΜΑΟ για επιβατικά αυτοκίνητα (από το αποτέλεσμα των οποίων εξαρτάται και το αν θα πάρουν πιστοποίηση κατά ΕΝ-1317 ή όχι) είναι 100 και 110Km/h.

Σε κάθε περίπτωση, καλούμε τον κάθε είδους πραγματογνώμονα, αφενός να αναδεικνύει την έννοια της ατομικής ευθύνης όσον αφορά την τήρηση των κανόνων κυκλοφορίας από όλους, που είναι κρίσιμος παράγοντας για την οδική ασφάλεια. Αφετέρου, να συμπεριφέρεται με υπευθυνότητα και να μην προσπαθεί να κερδίσει με αστήρικτες απόψεις μερικά λεπτά δημοσιότητας, σε βάρος της αλήθειας».