Αποζημίωση καταναλωτή για τραυματισμό από κουκούτσι ελιάς σε πίτσα
Στον «Συνήγορο του καταναλωτή» απευθύνθηκε μία γυναίκα, η οποία τραυμάτισε το δόντι της από κουκούτσι ελιάς που βρέθηκε στην πίτσα που είχε παραγγείλει από κατάστημα γνωστής αλυσίδας.
Στον «Συνήγορο του καταναλωτή» απευθύνθηκε μία γυναίκα, η οποία τραυμάτισε το δόντι της από κουκούτσι ελιάς που βρέθηκε στην πίτσα που είχε παραγγείλει από κατάστημα γνωστής αλυσίδας.
Η καταναλώτρια απευθυνόμενη στην Ανεξάρτητη αρχή, κατήγγειλε την εταιρεία τροφίμων για βλάβη, ισχυριζόμενη πως για την αποκατάσταση της ζημίας που υπέστη, απαιτήθηκαν, οδοντιατρικές εργασίες ύψους 1.500 ευρώ.
Ο «Συνήγορος του Καταναλωτή» προχώρησε σε διαμεσολάβηση και αφού διαπιστώθηκε και αναγνωρίστηκε ότι η βλάβη που υπέστη η καταναλώτρια προκλήθηκε από το ακατάλληλο προϊόν που χρησιμοποίησε η επιχείρηση εστίασης, η τελευταία αποδέχθηκε το αίτημα της καταναλώτριας και της κατέβαλε αποζημίωση ύψους 1.500 ευρώ.
Παράλληλα, δεσμεύθηκε να προβαίνει σε έλεγχο όλων των προσφερόμενων από αυτήν προϊόντων ελιάς, σε συνεργασία με τον προμηθευτή της, καθώς και ότι επέστησε την προσοχή του προσωπικού της, ώστε να αποφευχθεί στο μέλλον ανάλογη περίπτωση πρόκλησης ζημίας.