ΕΛΛΑΔΑ

Εντυπωσιακή αύξηση στα ψηφιακά ραντεβού στα ΚΕΠ

Εντυπωσιακή αύξηση στα ψηφιακά ραντεβού στα ΚΕΠ
ΙΝΤΙΜΕ/ ΤΖΑΜΑΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Στα ψηφιακά κανάλια στράφηκαν οι Έλληνες πολίτες και για την επικοινωνία τους με τα ΚΕΠ κατά τη διάρκεια της τρέχουσας «καραντίνας».

Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στο διάστημα 1-20 Νοεμβρίου ο συνολικός αριθμός των διαδικασιών που έχουν διεκπεραιωθεί μέσω της υπηρεσίας myKEPlive έφθασε στις 2475 όταν το αντίστοιχο νούμερο για τον Οκτώβριο ήταν 660 και τον Σεπτέμβριο 372. Συνολικά από τον Ιούλιο που ξεκίνησε η διάθεση της συγκεκριμένης υπηρεσίας, μέσω του myKEPlive έχουν διεκπεραιωθεί 3949 διαδικασίες με τη μεγάλη πλειοψηφία (2817 διαδικασίες) να αφορά πληροφόρηση και αιτήσεις.

Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης προχωρά σε περαιτέρω διεύρυνση του myKEPlive, εντάσσοντας στην πλατφόρμα επιπλέον 41 Δήμους και 47 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών. Με τις προσθήκες αυτές το σύνολο των Δήμων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ανέρχεται σε 137 και το σύνολο των ΚΕΠ σε 180. Επιπλέον, έχουν εκπαιδευτεί για την συγκεκριμένη υπηρεσία 870 υπάλληλοι των ΚΕΠ.

Πρόκειται για τους Δήμους Αγίας Παρασκευής, Ακτίου Βόνιτσας, Αλίμου, Αμφιλοχίας, Αρριανών, Βελβεντού, Βόρειας Κυνουρίας, Γ. Καραισκάκη, Διδυμότειχου, Δωδώνης, Εμμανουήλ Παππά, Εορδαίας, Ερέτριας, Ζίτσας, Ηγουμενίτσας, Καλαβρύτων, Καλαμαριάς, Καλαμάτας, Κατερίνης, Κοζάνης, Λαμιέων, Λαρισαίων, Λεβαδέων, Λοκρών, Μαρκοπούλου, Μεταμόρφωσης, Μονεμβασιάς, Νέας Ζίχνης, Νέστου, Νικ. Σκουφά, Νότιας Κέρκυρας, Νοτιου Πηλίου, Ξάνθης, Ξηρομέρου, Παιονίας, Πετρούπολης, Ραφήνας – Πικερμίου, Σιντικής, Στυλίδας, Ύδρας.

Υπενθυμίζεται ότι τα ψηφιακά ραντεβού στα ΚΕΠ διεξάγονται κατόπιν ραντεβού μέσω του myKEPlive.gov.gr. Η υπηρεσία διεκπεραιώνει μέσω βιντεοκλήσης διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση – Αίτηση, 2) Εξυπηρέτηση από το δήμο σας, 3) Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία και 4) Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις. Οι ώρες εξυπηρέτησης που μπορούν να επιλέξουν οι πολίτες είναι από τις 08:00 έως τις 14:30.

Τέλος, για λόγους περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, οι ώρες που τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών όλης της χώρας παραμένουν ανοιχτά στο κοινό για συναλλαγές με φυσική παρουσία είναι από τις 07:30 έως τις 15:00, ενώ η προσέλευση γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού με το κατά τόπους κατάστημα.