ΕΛΛΑΔΑ

ΟΠΕΚΑ: Πώς γίνεται η εξυπηρέτηση του κοινού στις περιφερειακές διευθύνσεις

ΙΝΤΙΜΕ

Διευκρινίσεις σχετικά με την εξυπηρέτηση του κοινού στις περιφερειακές διευθύνσεις παρέχει ο Οργανισμός Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ).

Ειδικότερα, η διοίκηση του ΟΠΕΚΑ, λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα λήψης μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας, με σκοπό την αποφυγή και τον περιορισμό της διάδοσης του κορονοϊού (COVID-19), τα τρέχοντα επιδημιολογικά δεδομένα και με βάση το επιδημιολογικό επίπεδο στο οποίο εντάσσεται κάθε περιφερειακή ενότητα, αλλά και την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πολιτών, ανακοινώνει τα εξής:

Σύμφωνα με την αρ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/129/18771/13.10.2020 εγκύκλιο του υπουργείου Εσωτερικών, με θέμα "Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορονοϊού", η εξυπηρέτηση του κοινού με αυτοπρόσωπη παρουσία στις περιφερειακές διευθύνσεις του ΟΠΕΚΑ γίνεται ως εξής:

Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Δυτικής Μακεδονίας-(Κοζάνη) θα γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού τηλ. 24610-32307, 24610-36484, e-mail: pddm.kozani@opeka.gr.

Στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Κεντρικής Μακεδονίας, Θεσσαλίας, Ηπείρου, Αχαΐας, Κρήτης, θα γίνεται υποχρεωτικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού και με προτεραιότητα σε επείγουσες περιπτώσεις.

Οι ενδιαφερόμενοι, για να κλείσουν ραντεβού, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, μπορούν να επικοινωνούν:

- Περιφερειακή Δ/νση Κεντρικής Μακεδονίας-(Θεσσαλονίκη), τηλ. 2313324958, 2313324948, e-mail: pdkm.thessaloniki@opeka.gr.- Περιφερειακή Δ/νση Δυτικής Μακεδονίας-(Κοζάνη), τηλ. 24610-32307, 24610-36484, e-mail: pddm.kozani@opeka.gr.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης