ΕΛΛΑΔΑ

Θεσσαλονίκη: Τα κίνητρα του πανεπιστημιακού που σκότωσε σύζυγο και γιαγιά με αρσενικό

Θεσσαλονίκη: Τα κίνητρα του πανεπιστημιακού που σκότωσε σύζυγο και γιαγιά με αρσενικό
Φωτογραφία αρχείου INTIME

Τα κίνητρα της διπλής ανθρωποκτονίας αναφέρονται στο σκεπτικό του πρωτοβάθμιου δικαστηρίου που καταδίκασε σε δις ισόβια τον κατηγορούμενο πανεπιστημιακό που φέρεται ότι δηλητηρίασε με αρσενικό την 34χρονη σύζυγό του και την 85χρονης γιαγιά της στη Θεσσαλονίκη.

Η δευτεροβάθμια δίκη θα διεξαχθεί το Δεκέμβριο του 2021.

«Ήθελε να διαλύσει το γάμο του χωρίς να πάρει διαζύγιο και να αντιμετωπίσει προβλήματα στην πανεπιστημιακή του εξέλιξη»: Για τους παραπάνω λόγους ο 48χρονος λέκτορας του ΑΠΘ φέρεται να δηλητηρίασε τη σύζυγό του και την 85χρονη γιαγιά της.

Η διπλή ανθρωποκτονία σημειώθηκε το 2013 ενώ ο κατηγορούμενος καταδικάστηκε σε δις ισόβια, από το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Θεσσαλονίκης, τον Μάρτιο του 2018. Ο ίδιος αρνήθηκε τις κατηγορίες, κάνοντας λόγο για ατύχημα.

Ύστερα από σχεδόν 2,5 χρόνια, δημοσιεύτηκε το σκεπτικό της πρωτοβάθμιας δικαστικής απόφασης ενώ πριν λίγες ημέρες ορίστηκε η δικάσιμος για την εκδίκαση της υπόθεσης, σε δεύτερο βαθμό, στο Μικτό Ορκωτό Εφετείο Θεσσαλονίκης.

Στο σκεπτικό, το οποίο φέρνει στο «φως» το grtimes.gr, του πρωτοβάθμιου Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου, μεταξύ άλλων, αναγράφεται ότι ο κατηγορούμενος άρχισε να διακατέχεται από αρνητικά συναισθήματα για τη σύζυγό του επειδή αυτή σκόπευε να αποκτήσει διδακτορικό τίτλο, έχοντας την προοπτική πανεπιστημιακής καριέρας.

«Θα βρισκόταν ισότιμοι επαγγελματικά και έτσι θα έχανε το προβάδισμα, που αισθανόταν ότι είχε, έναντι της» αναφέρεται στη δικαστική απόφαση.

Παράλληλα, ο λέκτορας είχε συνάψει εξωσυζυγική σχέση με μια 20χρονη φοιτήτρια, διακατεχόμενος από αίσθημα υπεροχής απέναντι στην κοπέλα η οποία προερχόταν από οικογένεια προσφύγων από τη Γεωργία.

Δεν επιθυμούσε όμως να χωρίσει επίσημα με τη σύζυγό του, η οποία του είχε ζητήσει διαζύγιο λόγω των έντονων διαπληκτισμών, για να μην χάσει την επιμέλεια της ανήλικης κόρης τους και ενδεχομένως να αντιμετωπίσει προβλήματα με τη πανεπιστημιακή του εξέλιξη.