ΕΛΛΑΔΑ

ΟΠΕΚΑ: Πώς θα εξυπηρετούνται πλέον οι πολίτες στην Αθήνα - Νέες οδηγίες

ΟΠΕΚΑ: Πώς θα εξυπηρετούνται πλέον οι πολίτες στην Αθήνα - Νέες οδηγίες
ΙΝΤΙΜΕ

Νέες οδηγίες έδωσε στο κοινό η διοίκηση του ΟΠΕΚΑ προκειμένου να αποφευχθεί η διασπορά του κορωνοϊού και παράλληλα να εξυπηρετούνται καλύτερα οι πολίτες. 

Ήδη από την Τετάρτη 14 Οκτωβρίου η εξυπηρέτηση του κοινού με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Κέντρο Ενημέρωσης που λειτουργεί στην Κεντρική Υπηρεσία του ΟΠΕΚΑ στην Αθήνα γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και μόνο κατόπιν ραντεβού.

Οι πολίτες μπορούν να κλείνουν ραντεβού τηλεφωνικά στον αριθμό 2106241888 αλλά και να ενημερώνονται για όλα τα επιδόματα.

Επιπλέον μπορούν να καλούν στους εξής αριθμούς για τα παρακάτω επιδόματα:

Αναπηρικά Προνοιακά Επιδόματα, τηλ. 2131519238, email: anapirika@opeka.gr

Ανασφάλιστοι Υπερήλικες, τηλ 2131519206, email: yperyl@opeka.gr

Οικογενειακά Επιδόματα, τηλ. 2131519103, email: oikogeneiaka@opeka.gr

Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στέλνουν σκαναρισμένα τα δικαιολογητικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική δ/νση protokollo@opeka.gr, είτε ταχυδρομικά (Πατησίων 30, τκ 10170 Αθήνα).

Τα ανωτέρω ισχύουν μόνο για την Κεντρική Υπηρεσία ΟΠΕΚΑ στην Αθήνα.


Στις Περιφερειακές Διευθύνσεις ΟΠΕΚΑ, η εξυπηρέτηση του κοινού εξακολουθεί να πραγματοποιείται χωρίς αλλαγές.