ΕΛΛΑΔΑ

Συνεργασία ΕΟΤ-TUI για κοινό πρόγραμμα διαφήμισης στις ευρωπαϊκές αγορές

Milos Bicanski / Stringer/Getty Images

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού άμεσα ενέκρινε την πρόταση του τουριστικού οργανισμού TUI για κοινή διαφημιστική καμπάνια σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές.

Το συνολικό κόστος του κοινού προγράμματος προώθησης και προβολής θα αγγίξει τα 2,4 εκατομμύρια ευρώ και ο ΕΟΤ θα καλύψει του 50%.

Το ποσό αυτό θα καταβληθεί στον TUI για την παραγωγή και υλοποίηση διαφημιστικών εκστρατειών συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και του κόστους δημιουργικού σχεδιασμού και παραγωγής.

Η καμπάνιες θα τρέξουν στις ακόλουθες αγορές με την αντίστοιχη συμμετοχή του ΕΟΤ:
• Μεγάλη Βρετανία : 274.500 ευρώ
• Γερμανία : 271.500 ευρώ
• Γαλλία : 82.000 ευρώ
• Βέλγιο : 102.000 ευρώ
• Ολλανδία : 115.000 ευρώ
• Σκανδιναβικές χώρες : 198.000 ευρώ
• Πολωνία : 32.000 ευρώ
• Αυστρία : 70.000 ευρώ
• Ελβετία : 20.000 ευρώ
• Ρωσία και Ουκρανία : 35.000 ευρώ

Οι δράσεις του προγράμματος στοχεύουν τόσο στους καταναλωτές όσο και σε συνεργαζόμενους ταξιδιωτικούς πράκτορες ενώ μεταξύ άλλων, θα περιλαμβάνουν online διαφημιστικές καμπάνιες, διαφήμιση στα social media, προωθητικές ενέργειες σε ραδιόφωνο και τηλεόραση, προωθητικές ενέργειες σε καταστήματα, δημόσιες σχέσεις, διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης και εκδηλώσεις ενημέρωσης για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης