Ειδική Αγωγή: Αναρτώνται σήμερα οι οριστικοί πίνακες
Σήμερα, Τρίτη, αναρτώνται οι οριστικοί πίνακες της Ειδικής Αγωγής, όπως ανέφερε σε παρέμβασή της επί του νομοσχεδίου για την Αναβάθμιση του Σχολείου, η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως.
Ό,τι λέγαμε, το κάνουμε πράξη, και αναρτάμε τους οριστικούς πίνακες για τις κατηγορίες 3ΕΑ και 4ΕΑ, στηρίζοντας τον τόσο ευαίσθητο κλάδο της Ειδικής Αγωγής είπε η υπουργός Παιδείας.
Σημειώνοντας δε ότι η αξιωματική αντιπολίτευση καταψήφισε τις σχετικές προσλήψεις, είπε ότι είναι οι πρώτες (προσλήψεις) στο χώρο της Ειδικής Αγωγής -μέσω ΑΣΕΠ- στην ιστορία της χώρας.
Η κυρία Κεραμέως ανέπτυξε επίσης τους έξι άξονες της νομοθετικής πρωτοβουλίας της κυβέρνησης για την «αναβάθμιση του σχολείου».
Αναφερόμενη στο νομοσχέδιο η κα Κεραμέως τόνισε: «Αλλάζουμε προγράμματα, θεσμοθετούμε νέες διαδικασίες, διαφοροποιούμε σταδιακά τα εκπαιδευτικά πρότυπα, ώστε να παρέχουμε στους μαθητές μας περισσότερα και καλύτερα εφόδια για το παρόν και το μέλλον».
Όπως υπογράμμισε η υπουργός: «Επενδύοντας στο σύγχρονο σχολείο του σήμερα, παρέχουμε στα παιδιά μας περισσότερα και καλύτερα εφόδια για το αύριο. Και οικοδομούμε μαζί μια κοινωνία πιο δυναμική, πιο συμπεριληπτική, με ισότητα ευκαιριών και χωρίς αποκλεισμούς. Γιατί η παιδεία είναι ο πιο σημαντικός μηχανισμός κοινωνικής κινητικότητας».
Ενώ, περιγράφοντας ορισμένες παθογένειες του σχολείου, όπως τις χαμηλές επιδόσεις στο διεθνή διαγωνισμό της PISA και φαινόμενα σχολικού εκφοβισμού, ανέδειξε την ανάγκη για γρήγορες αλλαγές, με σχέδιο και αποφασιστικότητα: «Είναι προφανές ότι πρέπει να γίνουν πολλά στα σχολεία μας, ώστε να αλλάξουμε σταδιακά εκπαιδευτικό παράδειγμα. Να χτίσουμε το σχολείο της κριτικής σκέψης, το σχολείο της εγρήγορσης. Το σχολείο της διαρκούς αυτοβελτίωσης. Το σχολείο που διδάσκει γνώση, παράλληλα και ήθος, το σχολείο που διαπλάθει ελεύθερους παράλληλα και υπεύθυνους πολίτες».
Η κ. Κεραμέως παρέθεσε τους έξι άξονες της νομοθετικής πρωτοβουλίας, τονίζοντας: «Η γενική προσέγγιση του νομοσχεδίου είναι «από κάτω προς τα πάνω», με αλλαγές που αρχίζουν από το νηπιαγωγείο, όπως η εισαγωγή νέων θεματικών και φθάνουν μέχρι τις εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση».