ΕΛΛΑΔΑ

#greecefromhome: Για να διατηρηθεί «ζεστή» η σχέση με την Ελλάδα

H δημιουργία μίας online πλατφόρμας με ποιοτικό περιεχόμενο για την Ελλάδα αποτελεί μία από τις κινήσεις του υπουργείου Τουρισμού προκειμένου να πετύχει έναν από τους βασικούς στόχους της τρέχουσας περιόδου που δεν είναι άλλος από τη διατήρηση του ενδιαφέροντος των ξένων επισκεπτών για τη χώρα μας.

Η πλατφόρμα ονομάζεται #greecefromhome και βρίσκεται ήδη σε λειτουργία. Όπως αναφέρθηκε και κατά τη διάρκεια της σχετικής παρουσίασης -η οποία έγινε μέσω τηλεδιάσκεψης- ο σχεδιασμός της έγινε από τον ChiefCreativeOfficer της ελληνικής κυβέρνησης, Steve Vranakis και τις δημιουργικές του ομάδες IthacaLab και Prinz&Co, σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τη MarketingGreece και τη Google.Η προσπάθεια ξεκίνησε πριν από δύο εβδομάδες και, όπως τονίσθηκε, οι ομάδες των ανθρώπων που ενεπλάκησαν δούλεψαν σκληρά προκειμένου να υπάρξει το συγκεκριμένο αποτέλεσμα

Στόχος του #greecefromhome, όπως αναφέρθηκε, είναι, κατά κύριο λόγο, η διατήρηση της σύνδεσης των ξένων επισκεπτών με τη χώρα μας σε μία δύσκολη περίοδο για ολόκληρο τον κόσμο.

«Θέλαμε να δείξουμε ότι η Ελλάδα μένει σπίτι, αλλά δεν μένει πίσω» ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, ο οποίος χαρακτήρισε εξαιρετικά δύσκολη τη φετινή χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό. «Δεν μπορώ να σας πω πότε θα τελειώσει αυτή η κρίση, ούτε μπορούμε να ορίσουμε μία ημερομηνία που θα μπορούμε να μιλάμε για κανονικότητα» ανέφερε ο κ. Θεοχάρης, ο οποίος έκανε λόγο για ένα πολύ δύσκολο σταυρόλεξο, δεδομένου ότι κάθε χώρα βρίσκεται σε διαφορετικά στάδια.

Σύμφωνα με τον κ. Θεοχάρη, είναι σημαντικό να μπορέσουν όλες οι επιχειρήσεις να μείνουν ζωντανές αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που αυτό εξαρτάται από εξωγενείς παράγοντες. Ο υπουργός Τουρισμού επεσήμανε ότι ο στόχος είναι μεν να ξεκινήσουμε το συντομότερο δυνατό αλλά αυτό θα γίνει όταν δώσουν το «πράσινο φως» οι αρμόδιες υγιεινομικές αρχές και υποστήριξε ότι θα είναι πλεονέκτημα αν δείξουμε ότι έχουμε πετύχει υγιεινομικό έλεγχο της κατάστασης. «Τα πρώτα στοιχεία έδειξαν ότι θα ήταν μία χρονιά ρεκόρ, αλλά τώρα θα χρειαστεί να στήσουμε πολλά πράγματα από την αρχή» επεσήμανε ο κ. Θεοχάρης, τονίζοντας ότι είναι και μία ευκαιρία να δείξουμε ότι μπορούμε να συνεργαστούμε μεταξύ μας.

Η πλατφόρμα, πάντως, αποτελεί ένα τέτοιο δείγμα συνεργασίας μεταξύ φορέων από την δημόσιο αλλά και τον ιδιωτικό τομέα. Όπως αναφέρθηκε, η ανάπτυξη έγινε εσωτερικά, ενώ θα υπάρξουν και κινήσεις προώθησης της, κυρίως μέσα από τις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης (socialmedia).

Τι είναι η πρωτοβουλία

Η πρωτοβουλία GreeceFromHome, με βασικό μήνυμα «από το σπίτι», έχει τρεις κεντρικούς στόχους: να βοηθήσει ανθρώπους από όλο τον κόσμο να μείνουν σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό και την κουλτούρα μας, να ανακαλύψουν και να εμπνευστούν από τις ομορφιές της χώρας μας και να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες - όλα αυτά μένοντας σπίτι.

Το #greeceforhome είναι στα ελληνικά και στα αγγλικά. Χωρίζεται σε τρεις ενότητες. Η πρώτη δίνει πρόσβαση σε περιεχόμενο (κυρίως video) σχετικά με την Ελλάδα και τις ομορφιές της. Η δεύτερη προσφέρει πρόσβαση σε υλικό και περιεχόμενο που σχετίζεται με τις διαφορετικές εμπειρίες που μπορεί να έχει ένας επισκέπτης στη χώρα μας. Για το περιεχόμενο αυτών των δύο ενοτήτων, αξιοποιήθηκε το YouTube και δόθηκε έμφαση στο να υπάρχει περιεχόμενο από ποιοτικούς παραγωγούς. Και δεν είναι τυχαίο ότι ψηλά στη λίστα είναι ο Στέφανος Τσιτσιπάς και οι αδελφοί Αντετοκούνμπο.

Η τρίτη ενότητα αφορά τον τομέα της εκπαίδευσης και για τη δημιουργία της υπήρξε στενή συνεργασία με τη Googleκαι το πρόγραμμα GrowGreekTourismOnline.

Στόχος της ενότητας είναι να δώσει τη δυνατότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις που κινούνται στο χώρο του τουρισμού να ενισχύσουν τις ψηφιακές δεξιότητες τους μέσα από πρόσβαση σε περιεχόμενο αλλά και μέσω webinars και ειδικών online σεμιναρίων και προγραμμάτων. Οι εκπαιδεύσεις αυτές είναι διαθέσιμες από τις 2 Απριλίου και θα προσφέρονται δωρεάν σε καθημερινή βάση.

Περιλαμβάνουν διαδραστικά διαδικτυακά ομαδικά σεμινάρια, καλύπτοντας μια πληθώρα θεμάτων, από το πώς να δημιουργήσετε ένα πλάνο ψηφιακού μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας, μέχρι το πώς να εργαστείτε εξ αποστάσεως και πολλά άλλα. Προσφέρεται επίσης η δυνατότητα για κατ’ ιδίαν διαδικτυακές συναντήσεις απευθείας με έναν από τους εξειδικευμένους συνεργάτες της Google, ώστε κάθε επιχείρηση να μπορεί να λάβει προσωποποιημένες συμβουλές για την ψηφιακή της παρουσία, προσαρμοσμένες στις ανάγκες της.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης