ΕΛΛΑΔΑ

Τραγωδία στο Αίγιο: Τι αποκαλύπτει το πόρισμα για τον 28χρονο που σκότωσε γιαγιά και εγγονό

Τραγωδία στο Αίγιο: Τι αποκαλύπτει το πόρισμα για τον 28χρονο που σκότωσε γιαγιά και εγγονό
EUROKINISSI/ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

Την συνθήκες κάτω από τις οποίος έγινε το φρικτό τροχαίο στο Αίγιο τον περασμένο Αύγουστο που στοίχισε την ζωή σε μία 68χρονη και το εγγόνι της, αποκαλύπτει το πόρισμα των πραγματογνωμόνων που διόρισε η Τροχαία Πατρών.

Σύμφωνα με όσα μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός Star στο πόρισμα των 98 σελίδων τονίζεται ότι το επιβατικό όχημα κινούμενο με κατεύθυνση από Πάτρα προς Κόρινθο υπέστη απώλεια ελέγχου και υπερστροφή που το οδήγησε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.

Ο εμπρόσθιος αριστερός τροχός προσέκρουσε στο ρείθρο του πεζοδρομίου, ο τροχός και το σύστημα ανάρτησης καταστράφηκαν. Ο εμπρόσθιος τροχός ακινητοποιήθηκε, το όχημα επιστράφηκε ωρολογιακά περί τον κατακόρυφο άξονά του και το οπίσθιο τμήμα του ανήλθε στο πεζοδρόμιο όπου συγκρούσθηκε με την πεζή και το καροτσάκι του παιδιού.

Καρότσι και βρέφος εκτινάχθηκαν εκτινάχθηκαν σε απόσταση 16.90 μ. από το σημείο σύγκρουσης. Το όχημα στη συνέχεια κατευθύνεται προς το στύλο ηλεκτροφωτισμού και τους κάδους σκουπιδιών σε απόσταση 70 μ. από το αρχικό σημείο σύγκρουση, ο οδηγός τα αποφεύγει με στροφή αριστερά και κάθοδο από το πεζοδρόμιο και το όχημα ακινητοποιείται στο μέσο του οδοστρώματος 150 μ. μακριά από το σημείο της αρχικής πρόσκρουσης στο πεζοδρόμιο. Από την ανάλυση που προηγήθηκε προκύπτει η ταχύτητα του επιβατικού οχήματος κατά την αρχική σύγκρουση με το ρείθρο του πεζοδρομίου 37 μ./δευτ. ή 133 χλμ./ώρα. Ίδια ταχύτητα προκύπτει από τον υπολογισμό της αρχικής ταχύτητας βολής του παιδικού αμαξιδίου με τον επιβάτη του, 36,7 μ./δευτ. ή 132 χλμ./ώρα.

Δεν διαπιστώθηκε προηγούμενη σύγκρουση πριν το ατύχημα. Οι βλάβες του οχήματος προκλήθηκαν συνεπεία του ατυχήματος.

Οι πραγματογνώμονες στην έκθεσή τους περιγράφουν και το δρόμο στο οποίο έγινε η τραγωδία.

Η οδός στη σκηνή του ατυχήματος είναι διπλής κατεύθυνσης, μιας λωρίδας κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,70 μ. η κάθε μία με ενδιάμεση διαχωριστική διπλή συνεχή γραμμή πλάτους 0,30 μ. Στα άκρα των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας υφίσταται συνεχής διαγράμμιση πλάτους 0,10 μ. Οι γραμμές της οριζόντιας σήμανσης οπτικά δεν ήταν ιδιαίτερα ευκρινείς.

Σημειώνεται πως ο 28χρονος μετά την απολογία του αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους.