«Το σημείο το γνώριζε πάρα πολύ καλά»: Συγκλονίζει η χήρα του άτυχου πιλότου
Συγκλονίζει η χήρα του άτυχου πιλότου Νίκου Καρυστινού, Τίνα, η οποία μιλάει για τον σύζυγό της κάνοντας λόγο για έναν μοναδικό άνθρωπο που χάθηκε άδικα.
Μιλώντας στον ΑΝΤ1 σημειώνει πως είχε προαίσθημα πριν τη συντριβή του ελικοπτέρου για αυτό και τους έστειλε τις φωτογραφίες κάτι που δεν συνήθιζε.
«Του άξιζαν τα καλύτερα. Δεν υπήρχε πιλότος τέτοιος. Δεν υπήρχε πιλότος σαν κι αυτόν. Να έχει πετάξει με τα πάντα, με τα πάντα. Να ‘χει εκπαιδεύσει τόσο κόσμο. Δεν υπήρχε… Δεν του άξιζε αυτό» λέει η Τίνα Καρυστινού συμπληρώνοντας πως «ήταν ότι εξαιρετικότερο έχω γνωρίσει στη ζωή μου, ο άνδρας που είχε ένα λόγο που δεν τον έχουν πλέον οι άνδρες. Ό,τι και να πω είναι τόσο λίγο για αυτόν τον άνθρωπο. Τόσο λίγο. Βοηθούσε όλον τον κόσμο, όπου όπου μπορούσε, ότι πέρναγε από το χέρι του το έκανε για όλους».
Η χήρα του πιλότου κάνει λόγο για προαίσθημα που είχε εκείνος πριν την μοιραία πτήση που θα οδηγούσε στο θάνατο τον ίδιο και τους δύο επιβάτες του ελικοπτέρου.
«Απλά ο τρόπος με τον οποίο εκ των υστέρων αντιληφθήκαμε ότι μας είχε χαιρετήσει όλους με τις φωτογραφίες που είχε στείλει σε όλους μας πριν την πτήση ίσως ίσως κάτι εσωτερικά εκείνος να είχε… δεν ξέρω τι να πω».
Σχετικά με το επικινδυνότητα του σημείου η Τίνα Καρυστινού σημειώνει πως «το γνώριζε από πάρα πολύ παλιά, ήταν εκπαιδευτής χρόνια και γνώριζε πάρα πολύ καλά όλα τα σημεία. Όλα! Εκπαίδευε χρόνια κόσμο και το σημείο το γνώριζε πάρα πολύ καλά. Τόσα χρόνια στην Έρευνα και Διάσωση γνώριζε τα πάντα και μετά σαν εκπαιδευτής, εννοείται».
Για το εναέριο καλώδιο που επέστρεψε στο σημείο, η Τίνα Καρυστινού σημειώνει πως «αν δεν υπάρχει κατάλληλη σήμανση παραμένει επικίνδυνο. Και γιατί να μην είναι υποθαλάσσιο θα ήταν ό,τι πιο σωστό, είναι τόσο μικρή η απόσταση. Κανείς δεν έχει ευθύνη για τίποτα, αυτό ξέρω εγώ. Όπως πάντα σε αυτή τη χώρα. Για αυτό και κάθε τόσο θα έχουμε κάποιο θύμα για κάποιο λόγο. Κάποιος θα χάνει τη ζωή του είτε στον δρόμο, είτε στον αέρα, είτε στη θάλασσα…».
Τι ψάχνουν οι εμπειρογνώμονες
Εν τω μεταξύ, συνεχίζονται πυρετωδώς οι έρευνες για την ανεύρεση του ουραίου τμήματος του μοιραίου ελικοπτέρου.
Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, το συγκεκριμένο τμήμα αναμένεται να ρίξει φως στα αίτια που οδήγησαν στην τραγωδία, με τις πρώτες πληροφορίες ωστόσο από την έρευνα της επιτροπής διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων που εξετάζει την άτρακτο, να αποκλείουν την πιθανότητα μηχανικής βλάβης, δείχνοντας ως υπαίτιο για την πτώση τον ανθρώπινο παράγοντα.
Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα προκύπτει ότι τη στιγμή της πρόσκρουσης του ελικοπτέρου στα καλώδια της ΔΕΗ, ο κινητήρας του βρισκόταν σε απόλυτη ισχύ, γεγονός που υποδεικνύει ότι δεν παρουσίαζε κάποια μηχανική βλάβη.
Επιπλέον, ο ήλιος τη στιγμή της απογείωσης ήταν κάθετος, γεγονός που συνηγορεί στο σενάριο ο κυβερνήτης να κατάφερε να περάσει από το πρώτο καλώδιο, χωρίς να δει το δεύτερο, εξαιτίας του ήλιου και να προσκρούσει πάνω του.
Τέλος, όπως δείχνουν τα στοιχεία, φαίνεται να παραβιάστηκε ο άτυπος κανονισμός του αυθαίρετου ελικοδρομίου του Γαλατά που θέλει τους πιλότους να απογειώνονται και να προσγειώνονται από τη δυτική πλευρά. Το μοιραίο ελικόπτερο απογειώθηκε από την ανατολική πλευρά.
Οι έρευνες συνεχίζονται, σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, ενώ αναμένεται το τελικό πόρισμα της έρευνας.