DEV CATEGORY

Το νέο Hyundai Inster θα πρωταγωνιστήσει στα μικρά ηλεκτρικά SUV

Η ανάγκη για πιο μικρά και πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι επιτακτική και από την παρουσία τους εξαρτάται, σε σημαντικό βαθμό, και η επιτάχυνση της διείσδυσης της ηλεκτροκίνησης

Μια από τις εταιρείες που έχει αποδείξει πως έχει ιδιαίτερα γρήγορα αντανακλαστικά στον συγκεκριμένο τομέα, είναι η Hyundai. Για παράδειγμα, είναι μια από τις ελάχιστες αυτοκινητοβιομηχανίες που υποστηρίζουν τεχνολογία 800V, καθώς και από τις πρώτες που έχουν ήδη παρουσιάσει ένα μικρό BEV -Battery Electric Vehicle, το οποίο μάλιστα θα είναι διαθέσιμο από το ερχόμενο καλοκαίρι.

Πρόκειται για το Inster, που με μήκος 3.825 μέτρων τοποθετείται ουσιαστικά μεταξύ των κατηγοριών A και B, ενώ ιδιαίτερα μεγάλο -2.580 χιλιοστά- είναι το μεταξόνιό του.

Αισθητικά, το Inster κάνει σαφές πως πρόκειται για ένα μικρό SUV -για ακόμα πιο έντονο off road στυλ θα υπάρχει και το Inster Cross, με σύγχρονη εμφάνιση και δυναμικό χαρακτήρα. Ο τελευταίος προσδιορίζεται οπτικά από τις καθαρές γραμμές του αμαξώματός του, καθώς και από τα τονισμένα φτερά, ενώ χαρακτηριστικοί είναι οι στρογγυλοί προβολείς με τα περιμετρικά LED φώτα ημέρας καθώς και τα φλας τύπου pixel.

Εμφάνιση pixel έχει και η πίσω φωτεινή μπάρα που καλύπτει όλο το πλάτος του αμαξώματος, από το οποίο δεν λείπει και η δυνατότητα της διχρωμίας. Στην περίπτωση αυτή η οροφή είναι μαύρη, ενώ δυνατότητες εξατομίκευσης υπάρχουν και για το εσωτερικό του.

Η σχεδίαση του οποίου είναι επίσης σύγχρονη, με το γκρι χρώμα να κυριαρχεί στο διάκοσμο, τις lime λεπτομέρειες να συμβάλλουν στο νεανικό στυλ και τα περισσότερα υλικά που χρησιμοποιούνται να είναι βιώσιμα και ανακυκλωμένα. Από εκεί και πέρα υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 10.25 ιντσών και μια ελεύθερη οθόνη αφής ίδιου μεγέθους στο κέντρο του ταμπλό, για το σύστημα infotainment.

Σημαντικό είναι πως το Inster είναι μεν πιο μικρό και πιο φτηνό σε σχέση με τα υπάρχοντα ηλεκτρικά μοντέλα της Hyundai, αλλά δεν υπολείπεται από πλευράς εξοπλισμού. Κάθε άλλο μάλιστα, μιας και θα διαθέτει πλήρη ομπρέλα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού -ADAS, που, σύμφωνα με την κορεάτικη εταιρεία, θα είναι η πιο ολοκληρωμένη στην κατηγορία του.

Και αυτό γιατί, μεταξύ άλλων, θα μπορεί να περιλαμβάνει και το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης Highway Driving Assist 1.5 -HDA 1.5, καθώς και ένα έξυπνο Cruise Control.

Το Inster θα μπορεί να εξοπλιστεί, τόσο με εσωτερικό φωτισμό με δυνατότητα επιλογής μεταξύ 64 διαφορετικών αποχρώσεων, καθώς και με το ψηφιακό κλειδί Hyundai Digital Key 2 Touch -NFC.

Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Hyundai, έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση και στην πρακτικότητα του Inster, που εκτός από άνετους χώρους, χάρη και στο μεταξόνιο των 2.580 χιλιοστών που προαναφέραμε, έχει και τη δυνατότητα της αναδίπλωσης της πλάτης όλων των καθισμάτων -αυτού του οδηγού, συμπεριλαμβανομένου και αυτού του πίσω καθίσματος σε αναλογία 50:50-, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα εύκολης διέλευσης από μπροστά προς τα πίσω.

Το πίσω κάθισμα θα μπορεί να μετατοπιστεί και κατά μήκος και λόγω αυτής της δυνατότητάς του, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, με τις πίσω πλάτες σε όρθια θέση, κυμαίνεται από 280 έως και 351 λίτρα, τιμές ιδιαίτερα καλές για τα δεδομένα των μικρών κατηγοριών.

Το Inster θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, τη Standard και τη Long Range. H πρώτη έχει ένα ηλεκτροκινητήρα 97 ίππων, 71.1 kW, στον εμπρός άξονα και μια μπαταρία με ενεργειακή χωρητικότητα 42,0 kWh, που εξασφαλίζει αυτονομία έως και 300 χιλιομέτρων με μια φόρτιση. Το 0 στα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα, ολοκληρώνεται εδώ σε 11.7 δεύτερα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 140 χιλιόμετρα ανά ώρα.

Στην κορυφαία Long Range, ο κινητήρας αποδίδει 115 ίππους ,84.5 kW και η μπαταρία είναι των 49.0 kWh, με αποτέλεσμα η αυτονομία, πάντα κατά WLTP, να φτάνει τα 355 χιλιόμετρα, το 0 στα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα να είναι υπόθεση 10.6 δευτερολέπτων και η τελική ταχύτητα να είναι 150 χιλιόμετρα ανά ώρα.

Άξια λόγου και αναφοράς είναι ο εσωτερικός ταχυφορτιστής των 11.0 kW, η δυνατότητα ταχυφόρτισης, DC, με 120 kW -η φόρτιση από το 10 στο 80% και για τις δύο εκδόσεις διαρκεί περίπου 30 λεπτά, καθώς και το V2L. Επιπλέον, η δυνατότητα τροφοδοσίας με ηλεκτρική ενέργεια από τη μπαταρία εξωτερικών καταναλωτών, όπως φώτα ή καφετιέρα σε κάμπινγκ.

Το νέο Hyundai Inster θα είναι διαθέσιμο από το ερχόμενο καλοκαίρι, ενώ στη γκάμα του θα υπάρχει και το Inster Cross. Που, όπως είπαμε, έχει πιο έντονη εμφάνιση off road με ειδικούς προφυλακτήρες και ποδιές, πιο τονισμένα πλευρικά προστατευτικά, ράγες οροφής και προαιρετικά σχάρα οροφής.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης