DEV CATEGORY

Daniel, ένας χρόνος μετά – Κάθε στιγμή δίπλα στους ανθρώπους με ενσυναίσθηση και αφοσίωση

Daniel, ένας χρόνος μετά – Κάθε στιγμή δίπλα στους ανθρώπους με ενσυναίσθηση και αφοσίωση

Interamerican & Anytime: Χτίζοντας ξανά την ελπίδα

Όταν οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν τις οδυνηρές συνέπειες των φυσικών καταστροφών, η Interamerican και η Anytime βρίσκονται στο πλευρό τους με όλο το εύρος των δυνατοτήτων τους και με ακλόνητη προσήλωση στην αποστολή τους. Αυτή η αποστολή είναι πιο επίκαιρη από ποτέ όπως αποδείχθηκε έναν χρόνο πριν, όταν η κακοκαιρία «Daniel» έπληξε με απίστευτη σφοδρότητα τη Θεσσαλία. Στη σειρά ντοκιμαντέρ μικρού μήκους με κεντρικό μήνυμα «Χτίζοντας ξανά την ελπίδα», με την υπογραφή της Interamerican και της Anytime, η Danezis Stories φωτίζει με τη ματιά της ανθρώπινες ιστορίες δύναμης και αποφασιστικότητας που επιβεβαιώνουν ότι ακόμα και μπροστά στις πιο δύσκολες συνθήκες, η ελπίδα μπορεί να κρατηθεί ζωντανή, αρκεί να ενδυναμώσουμε το «μαζί».

«Η πρώτη σκέψη ήταν να πάμε γρήγορα για να προσφέρουμε βοήθεια»

Ο Γιάννης Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Interamerican περιγράφει τη συνολική ανταπόκριση του Οργανισμού που στάθηκε με ενσυναίσθηση και αφοσίωση όχι μόνο κοντά στους ασφαλισμένους του, αλλά και σε κάθε συνάνθρωπό μας. «Φυσικά ξέραμε ότι έχει πέσει πολύ νερό στη Θεσσαλία αλλά δεν μπορούσαμε να φανταστούμε την έκταση του φαινομένου», επισημαίνει μεταξύ άλλων. «Η πρώτη σκέψη ήταν να πάμε γρήγορα για να προσφέρουμε βοήθεια» σημειώνει χαρακτηριστικά, αναφερόμενος στον εκτεταμένο στόλο οχημάτων της Οδικής Βοήθειας του Ομίλου που έσπευσαν στις πληγείσες περιοχές και μάλιστα από τους πρώτους, καθώς και στα πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα που συνέδραμαν το έργο των αρχών με τις πολύτιμες υπηρεσίες τους.

Interamerican_Daniel-Stories_CEO_Giannhs-Kantwros.jpg

Τις κρίσιμες πρώτες ημέρες ήταν κομβική η μεταφορά ειδών πρώτης ανάγκης στη Θεσσαλία. «Μετά όταν άρχισε να ομαλοποιείται λίγο η κατάσταση έπρεπε να πάμε γρήγορα στις πληγείσες επιχειρήσεις και στους ιδιώτες για να γίνει άμεσα μια καταγραφή ζημιών και να προχωρήσουμε στην αποζημίωση», τονίζει ο ίδιος. Είναι διαφορετικό να μιλάς για την καταστροφή από το γραφείο σου, βλέποντας φωτογραφίες ή αναφορές για το ύψος των ζημιών και εντελώς διαφορετικό να βρίσκεσαι στο «σημείο μηδέν». «Εκεί καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικό είναι να κάνουμε τη δουλειά μας σωστά και γρήγορα».

«Ο καθένας έθεσε ως κύριο στόχο της δουλειάς του να βοηθήσει τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη»

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Interamerican κάνει ξεχωριστή μνεία στην ανεκτίμητη συμβολή των εργαζομένων του Ομίλου που έκαναν το παν για να ανταποκριθούν στις επείγουσες ανάγκες των συνανθρώπων μας. «Εκατοντάδες άνθρωποι στην εταιρία αναγκάστηκαν να υπερβάλουν εαυτούς, να δουλέψουν πάρα πολλές ώρες, να ξεχάσουν Σαββατοκύριακα και γιορτές. Φέραμε συναδέλφους από την Κύπρο –για παράδειγμα– για να μας βοηθήσουν στο κομμάτι της καταγραφής και της διαχείρισης των ζημιών, μεταφέραμε ανθρώπους από άλλα τμήματα». Ο καθένας έθεσε ως κύριο στόχο της δουλειάς του να βοηθήσει τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη.

«Η υπερβολική γραφειοκρατία και οι βαριές δομές δεν βοηθούν σε ένα καταστροφικό φαινόμενο»

«Εμείς είχαμε αποζημιώσεις γύρω στα 70 εκατομμύρια ευρώ. Δεν τους είχαμε ξαναδεί τους αριθμούς αυτούς από πλευράς συχνότητας, γιατί μιλάμε για χιλιάδες περιπτώσεις σε μια σχετικά μικρή γεωγραφική περιοχή, όσο και σε ποσά αποζημιώσεων δεδομένου ότι υπήρχαν πολύ μεγάλες βιομηχανικές επιχειρήσεις οι οποίες καταστράφηκαν περίπου ολοσχερώς», όπως αναφέρει.

Η υπερβολική γραφειοκρατία και οι βαριές δομές δεν βοηθούν σε ένα καταστροφικό φαινόμενο, όπως παρατηρεί. «Πρέπει λοιπόν οι άνθρωποι να έχουν τη δυνατότητα να πάρουν αποφάσεις μόνοι τους και κυρίως εκείνοι που είναι στην πρώτη γραμμή. Οι άνθρωποι που αντιλαμβάνονται ότι εδώ κάτι πρέπει να γίνει – δεν μπορεί να περιμένουν οδηγίες από το κέντρο».

Ο Γ. Καντώρος δηλώνει υπερήφανος για τους 1.200 εργαζόμενους της εταιρίας «γιατί πραγματικά έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους, δούλεψαν με αυταπάρνηση και δεν περίμεναν από εμένα ή τους συνεργάτες μου να τους πούμε τι πρέπει να κάνουν». «Ένα μεγάλο “ευχαριστώ” από μένα και πήραν και πάρα πολλά “ευχαριστώ” από τους ασφαλισμένους μας», υπογραμμίζει συγκεκριμένα.

Δείτε τις ιστορίες στο interamerican.gr/rebuildinghope