DEV CATEGORY

Οι τρεις λόγοι που κάνουν κάθε οδηγό να αισθάνεται ασφάλεια σε κάθε διαδρομή

Ο Νίκος έχει πάει να πάρει τον γιο του από το ποδόσφαιρο. Αφού χαιρέτισαν προπονητή, συμπαίκτες και άλλους γονείς, μπήκαν στο αυτοκίνητο για να επιστρέψουν σπίτι.

Τώρα, η ατμόσφαιρα στο αυτοκίνητο είναι χαλαρή, συμβάλλει και η σιγανή μουσική που έχουν βάλει ως υπόκρουση. Μετά από μια αρκετά «γεμάτη» μέρα, πατέρας και γιος έχουν την ευκαιρία να πουν τα νέα της ημέρας -για τη δουλειά ο μεν, για το σχολείο και την προπόνηση ο δε- και να περάσουν μαζί λίγο ποιοτικό χρόνο. Όμως, όπως πλησιάζουν στο σπίτι, ένα άλλο αυτοκίνητο εμφανίζεται ξαφνικά και τους χτυπάει. Το αυτοκίνητο έπαθε ζημιά στο πλαϊνό του τμήμα, ευτυχώς, όχι ο Νίκος με τον γιο του.

Βέβαια, το αρχικό σοκ έχει αφήσει λίγο «μουδιασμένο» τον μικρό και ο Νίκος προσπαθεί να τον ηρεμήσει. Ο ίδιος δεν ανησυχεί για την εξέλιξη των πραγμάτων καθώς ξέρει ότι είναι καλυμμένος χάρη στους ανθρώπους που είναι πραγματικά δίπλα του και την ασφάλεια αυτοκινήτου που έχει επιλέξει. Μάλιστα, η Στέλλα, η ασφαλιστική σύμβουλος με την οποία επικοινωνεί σε αρκετά τακτική βάση, του έχει ήδη τηλεφωνήσει για να δει πώς είναι αυτός και ο γιος του μετά το ατύχημα. Κι έτσι ο Νίκος έχει ακόμα έναν λόγο για να αισθάνεται σιγουριά.

video: https://www.youtube.com/watch?v=DXRPwpse93o

#1 Πρώτος λόγος. Οι άνθρωποι που είναι δίπλα του

Δεν χωράει αμφιβολία πως ο Νίκος είναι πολύ τυχερός καθώς η γυναίκα του και ο γιος του -και γενικά η οικογένειά του- βρίσκονται στο πλευρό του σε κάθε του βήμα, όπως και οι φίλες και οι φίλοι του. Υπάρχουν, όμως, κάποιοι άνθρωποι, που παρόλο δεν είναι οι πρώτοι που του έρχονται στο μυαλό, βρίσκονται δίπλα του όποτε τους έχει ανάγκη και του προσφέρουν την υποστήριξη και τις υπηρεσίες που χρειάζεται. Ο λόγος για τους ασφαλιστικούς συμβούλους της Generali που τον καθοδηγούν στις αποφάσεις που οφείλει να πάρει για να εξασφαλίσει την ασφάλεια των αγαπημένων του προσώπων. Και μια τέτοια περίπτωση είναι και η φροντίδα ατυχήματος.

Γιατί για την Generali, ασφάλιση δεν είναι μόνο καλύψεις και προγράμματα αλλά κυρίως ανθρώπινη επαφή και σχέσεις που βασίζονται στην εμπιστοσύνη. Έτσι, 3.500 εξειδικευμένοι σύμβουλοι της εταιρείας είναι πάντα στη διάθεσή σου για προσωπική εξυπηρέτηση και συμβουλευτική, ώστε το ασφαλιστικό πρόγραμμα του καθενός να βασίζεται αποκλειστικά στις ξεχωριστές ανάγκες του. Μάλιστα, το δίκτυο των συνεργαζόμενων ασφαλιστικών συμβούλων εκτείνεται σε όλη την Ελλάδα για να μπορεί να βρίσκει ο καθένας πάντα αυτόν που είναι πιο κοντά του, ενώ έχει στη διάθεσή του καινοτόμα εργαλεία και υπηρεσίες εξυπηρέτησης για την άμεση διαχείριση διαδικασιών για οτιδήποτε συμβεί.

Στην περίπτωση του Νίκου, η Στέλλα τον βοήθησε με την επιλογή του προγράμματος που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του, ενώ ήταν δίπλα του και κατά τη δήλωση ατυχήματος. Αυτό δεν έκανε καμία εντύπωση στον Νίκο καθώς ήξερε πως πάντα υπάρχει κάποιος άνθρωπος που φροντίζει προσωπικά για τον ίδιο, ό,τι κι αν χρειαστεί.

#2 Δεύτερος Λόγος. Το πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου που τον προστατεύει κάθε μέρα

Για τον Νίκο, όλοι οι δρόμοι… οδήγησαν σε ένα πρόγραμμα της Generali το οποίο του προσφέρει 24ωρη Οδική Βοήθεια όπου κι αν βρίσκεται. Και όχι μόνο.

Στο πρόγραμμα που επέλεξε με τη βοήθεια της Στέλλας περιλαμβάνεται, σε περίπτωση υλικής ζημιάς, και η άμεση επισκευή του αυτοκινήτου του σε ένα κορυφαίο δίκτυο συνεργείων, με την Generali να αναλαμβάνει την απευθείας πληρωμή των εξόδων, αλλά κι ένα online εργαλείο που υπολογίζει τα ασφάλιστρά του. Αρκεί να βάλει τα στοιχεία του οχήματός του για να δει επί τόπου πώς διαμορφώνεται η τιμή του προγράμματος που καλύπτει τις δικές του ανάγκες. Όλα αυτά τα προσφέρει το Speed On.

Βέβαια, η αλήθεια είναι ότι τα οφέλη που αποκομίζει ο Νίκος από το πρόγραμμα της Generali δεν σταματούν εδώ. Με το που απόκτησε τη συγκεκριμένη ασφάλιση, ενεργοποίησε το My Generali, και μέσα από αυτό, την υπηρεσία τηλεματικής My Drive, και τώρα απολαμβάνει μια σειρά προνόμια όπως έκπτωση ασφαλίστρων, κατά την ανανέωση του ασφαλιστηρίου του, μηνιαίες επιβραβεύσεις και επιπλέον εκπτώσεις, όσο ασφαλέστερα οδηγεί, εξατομικευμένες συμβουλές για να οδηγεί με περισσότερη ασφάλεια για τον ίδιο και για την οικογένεια και την παρέα του, καθώς και έξυπνα tips οδήγησης ώστε να εξοικονομεί καύσιμα, προστατεύοντας το περιβάλλον και το όχημά του. Μάλιστα, με το My Drive έχει τη δυνατότητα να καταβάλει έως και 70€ λιγότερα για τα ετήσια ασφάλιστρα του αυτοκινήτου του. Με αυτόν τον τρόπο, ο Νίκος και πολλοί άλλοι ξέρουν πως η ασφάλεια στον δρόμο είναι σίγουρη (και έχει την υπογραφή της Generali).

#3 Τρίτος λόγος. Οι προσωποποιημένες λύσεις.

Για να μπορεί να απολαμβάνει ο Νίκος τις διαδρομές του όπως επιθυμεί, η Generali φροντίζει για ασφάλεια αυτοκινήτου που είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες και τις επιθυμίες του. Και αυτό γιατί πιστεύει πως κάθε άνθρωπος είναι μοναδικά ξεχωριστός και ξεχωριστά μοναδικός, σχεδιάζοντας προϊόντα με ευέλικτες λύσεις και συνδυασμούς που προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε ανθρώπου.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο Νίκος είχε τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις καλύψεις Speed On -τη Speed On 1 Βασική, τη Speed On 2 Πυρός & Κλοπής, καθώς και τη Speed On 3 Μικτή. Φυσικά, η Στέλλα, η εξειδικευμένη σύμβουλος της Generali, ήταν δίπλα του για να του λύσει κάθε απορία και να τον υποστηρίξει σε ό,τι χρειάστηκε μέχρι να αποφασίσει ποια κάλυψη είναι αυτή που τον αντιπροσωπεύει καλύτερα.

Με αυτόν τον τρόπο, η Generali βοήθησε τον Νίκο -και όχι μόνο- να διαμορφώσει ένα ασφαλέστερο και πιο βιώσιμο μέλλον για τον ίδιο και την οικογένειά του, μέσα από καινοτόμες, εξειδικευμένες λύσεις, φροντίζοντας για τη ζωή και τα όνειρά τους.

Μάθε περισσότερα εδώ!

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης