Δυναμική παρουσία επιδιώκει η Ελλάδα στο MWC 2016
Μία διαφορετική -από αυτή που έχουν συνηθίσει να βλέπουν οι ξένοι- Ελλάδα, η οποία δίνει έμφαση στην καινοτομία και την ανάπτυξη κορυφαίων τεχνολογικών λύσεων θα επιδιώξουν να παρουσιάσουν οι ουκ ολίγες ελληνικές εταιρείες τεχνολογίας που θα βρεθούν στο φετινό Mobile World Congress, το μεγαλύτερο παγκοσμίως γεγονός για το χώρο των κινητών επικοινωνιών, το οποίο πραγματοποιείται στη Βαρκελώνη (22-25 Φεβρουαρίου 2016).
Για 4η συνεχόμενη χρονιά στο MWC θα υπάρχει ελληνικό περίπτερο με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος (ΣΕΚΕΕ) να είναι ο φορέας που έχει αναλάβει τη διοργάνωση της ελληνικής αποστολής. Συνδιοργανωτές και υποστηρικτές είναι η Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων και το Entreprise Greece, ενώ χορηγοί είναι η Eurobank, η Wind και οι εταιρείες Upstream και Viva.
Θέμα του περιπτέρου είναι 24 ώρες με τη χρήση ελληνικής τεχνολογίας, ενώ ως εκθέτες συμμετέχουν περίπου 25 εταιρείες, ενώ άλλες 50 θα παρουσιάσουν προϊόντα και υπηρεσίας. Στους συμμετέχοντες περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, εταιρείες όπως είναι οι Avocarrot, Crypto, Cytech, Entersoft, Going Up, Justphonebook, M-STAT, Motivian, MPASS, Noveltech, Protonyx Data Services, Regate, SingularLogic, Softweb, Telenavis, Upcom, Vidavo, VoiceWeb και Yuboto.
Σημειωτέον πως αυτόνομη παρουσία έχουν και άλλες εταιρείες με έδρα την Ελλάδα όπως είναι η Intracom Telecom και η ADAPTiT, ενώ δικό της περίπτερο έχει και η Upstream, η οποία ξεκίνησε την πορεία της από την Ελλάδα.
Επίσης, ελληνική παρουσία θα υπάρχει στο 4YFN, ένα συνέδριο για το χώρο των νεοφυών επιχειρήσεων (startups), το οποίο πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Mobile World Congress. Η συμμετοχή στο 4YFN γίνεται με τη συνεργασία της Hellenic Startups Association (HSΑ) και περίπτερο στη συγκεκριμένη εκδήλωση θα έχει η εταιρεία Citycrop.
Ο κύριος στόχος της φετινής αποστολής είναι η εδραίωση του ονόματος της Ελλάδας στο διεθνή χώρο της υψηλής τεχνολογίας και του mobile internet ειδικότερα. Σε δεύτερο επίπεδο, στόχος της αποστολής είναι η δημιουργία συνεργιών και η δικτύωση των επιχειρήσεων με αντίστοιχες επιχειρήσεις του εξωτερικού.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η περσινή αποστολή με πάνω από 100 άτομα, 30 επιχειρήσεις, 6 startups είχε σημαντικά αποτελέσματα. Πραγματοποιήθηκαν πάνω από 200 κανονισμένες συναντήσεις και επαφές με 20 εθνικές αποστολές.
Διαβάστε επίσης:
MWC 2016: Tι ετοιμάζει για τη φετινή χρονιά ο κλάδος των κινητών επικοινωνιών