ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Ποιο τραγούδι κατάφερε να πάρει την πρωτιά από το «Gangnam Style» στο Youtube

Ποιο τραγούδι κατάφερε να πάρει την πρωτιά από το «Gangnam Style» στο Youtube
YouTube

Η γνωστή επιτυχία του Νοτιοκορεάτη Psy λίγο μετά την κυκλοφορία του βρέθηκε στην κορυφή των δημοφιλέστερων βίντεο στο YouTube και κράτησε την πρωτιά για 5 ολόκληρα χρόνια!

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC, το σουρεαλιστικό βίντεο έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές σε χρόνο ρεκόρ, «σπάζοντας τον μετρητή του YouTube» και ξεπερνώντας το μέγιστο δυνατό αριθμό προβολών (2.147.483.647). Το YouTube είχε αναγκαστεί να γράψει καινούριο κώδικα.

Ωστόσο, όλα τα καλά κάποια στιγμή τελειώνουν και έτσι πλέον το Gangnam Style έδωσε τη θέση του σε ένα άλλο μουσικό βίντεο κλιπ, αυτό του Τσάρλι Πουθ και του Γουίζ Καλίφα με το «See You Again». Η μπαλάντα έχει αναπαραχθεί μέχρι στιγμής 2.895.373.709 φορές, ξεπερνώντας τις συνολικά 2.894.426.475 προβολές που έχει καταγράψει το τραγούδι του Psy.

Το τραγούδι του Πουθ γράφτηκε ειδικά για την κινηματογραφική ταινία «Μαχητές των Δρόμων 7» και το οποίο ακούγεται στους τίτλους τέλους, σε ένα ειδικό αφιέρωμα για τον ηθοποιό Πολ Γουόλκερ, ο οποίος πέθανε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα προτού ολοκληρωθεί η ταινία. Με τους αισθαντικούς στίχους και την απαλή μουσική, το «See You Again» (Θα σε δω ξανά) έχει γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή ποπ μουσικά κομμάτια σε κηδείες στη Μεγάλη Βρετανία.

Το βίντεο έφτασε τις 1 δισεκατομμύριο προβολές μέσα με μόλις 6 μήνες, ενώ τον περασμένο Σεπτέμβριο ξεπέρασε τις 2 δισεκατομμύρια. Ωστόσο, η κυρίαρχη θέση του ως το μουσικό κομμάτι με τις περισσότερες προβολές πιθανόν δεν διαρκέσει πολύ αφού ένας άλλος υποψήφιος έχει έρθει να ταράξει τα νερά. Ο λόγος για τον καλλιτέχνη Λουίς Φόνσι και το κομμάτι Despacito, το οποίο έχει καταγράψει 2,5 δισεκατομμύρια προβολές σε διάστημα μόλις 6 μηνών.

Όπως αναφέρει στο δημοσίευμά του το BBC επικαλούμενο ανάλυση της εταιρείας Midia Research, κάθε προβολή ενός βίντεο κλιπ στο YouTube φέρνει στη μουσική βιομηχανία κέρδη 0,001 δολάρια. Εάν κάτι τέτοιο ισχύει, αυτό σημαίνει ότι το «See You Again» έχει παράγει μέχρι στιγμής, αποκλειστικά από το YouTube, κέρδη της τάξης των 2,9 εκατομμυρίων δολαρίων (περίπου 2,5 εκατομμύρια ευρώ).