Η Mercedes AMG GT-R έχει αγωνιστικά γονίδια, πολλά άλογα και χαμηλό βάρος
Η Mercedes AMG GT ήταν αναμενόμενο ευθύς εξαρχής πως δεν θα έμενε στα 510 άλογα της GT S, κάτι που επιβεβαιώθηκε με την παρουσίαση της GT-R, της κορυφαίας, προς το παρόν τουλάχιστον εκδοχή της.
Η οποία GT-R έχει υιοθετήσει αρκετά από τα χαρακτηριστικά της αγωνιστικής GT3, με αποτέλεσμα να έχει μεγαλύτερα μετατρόχια και φοιυσκώμενα φτέρα, καινούργιο εμπρός προφυλακτήρα με ενεργό σπόιλερ από ανθρακονήματα που εμφανίζεται πάνω από τα 80 χλμ./ ώρα, διπλό διαχύτη και κυρίως μια μεγάλη σταθερή πίσω αεροτομή με ρυθμιζόμενο πτερύγιο. Παράλληλα για πρώτη φορά χρησιμοποιείται η μάσκα με την ονομασία Panamera, ενώ ενδιαφέροντα στοιχεία είναι οι μετακινούμενοι αεραγωγοί που μπορούν να κλείσουν όποτε αυτό κρίνεται απαραίτητο καθώς και η τετραδιεύθυνση, με τους πίσω τροχούς να στρίβουν μέχρι και κατά 1,5 μοίρες.
Οι μηχανικοί της Mercedes έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή και στη μείωση του βάρους και έτσι η οροφή είναι από ανθρακονήματα, το καπό από μαγνήσιο, τα εμπρός φτερά επίσης από ανθρακόνημα και η εξάτμιση από τιτάνιο. Από κει και πέρα η ανάρτηση έχει πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, ενώ σε 9 διαφορετικά επίπεδα ρυθμίζεται και η επέμβαση του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης.
Ο κινητήρας είναι ο V8 των 4.000 κυβικών της μάρκας με τα διπλά turbo, που για την περίσταση είναι νέα, με πίεση υπερ- πλήρωσης αυξημένη από τα 1,2 στα 1,35 bar. Αυτό σε συνδυασμό με το καινούργιο λογισμικό έχει αυξήσει την απόδοση στα 585 άλογα και τα 700 Nm, ενώ έχει μειώσει το χρόνο για το 0-100 στα 3,6 δεύτερα. Όσο για την τελική της φτάνει τα 318 χλμ./ ώρα.