Το πιο μικρό Skoda, το Fabia ανανεώνεται και γίνεται πιο δυναμικό
Μπορεί το Fabia να ήρθε με καθυστέρηση στην Ελλάδα, λόγω των αλλαγών στην αντιπροσώπευση της Skoda στη χώρα μας, αλλά στην πράξη συμπληρώνει αισίως τέσσερα χρόνια παρουσίας. Οπότε μια ανανέωση ήταν κάτι παραπάνω από επιβεβλημένη, ειδικά στη συγκεκριμένη κατηγορία που είναι κάτι παραπάνω από ανταγωνιστική.
Οι πιο μεγάλες αλλαγές στη εμφάνισή του -συνολικά πάντως οι επεμβάσεις δεν είναι ιδιαίτερα εκτεταμένες- εντοπίζονται στο εμπρός του μέρος με μια πιο εμφατική μάσκα σε συνδυασμό με στάνταρ LED φώτα ημέρας -οι LED προβολείς χρεώνονται επιπλέον όπως και τα αντίστοιχα πίσω φώτα. Πιο δυναμικό είναι πάντως και το πίσω μέρος, ενώ υπάρχει και δυνατότητα διχρωμίας για το αμάξωμα που αυξάνει κατά πολύ τις δυνατότητες εξατομίκευσης. Έτσι η οροφή μαζί με τις εμπρός κολώνες και τους εξωτερικούς καθρέφτες μπορούν να είναι, ανάλογα με το τι ταιριάζει με το βασικό χρώμα του αμαξώματος, βαμμένες μαύρες, άσπρες ή ασημί. Στο αντίστοιχο χρώμα θα είναι βαμμένες και οι επανασχεδιασμένες ζάντες, το μέγεθος των οποίων μπορεί να φτάνει μέχρι και τις 18 ίντσες.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές περιορίζονται, πέρα από την καλύτερη ποιότητα των υλικών και της συναρμογής, στο νέο πίνακα οργάνων, που με τα δύο στρογγυλά όργανά του είναι ιδιαίτερα ευανάγνωστος. Οι χώροι, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές, συνεχίζουν ως είχαν, ενώ αναβάθμιση έχει γίνει τόσο στο σύστημα infotainment όσο και σε αυτά της υποβοήθησης του οδηγού. Παράλληλα έχουν υιοθετηθεί και πολλές πρακτικές λύσεις, από αυτές που η Skoda χαρακτηρίζει ως Simply Clever.
Η γκάμα των κινητήρων δεν περιλαμβάνει, για την αρχή τουλάχιστον κινητήρες πετρελαίου παρά μόνο σύνολα βενζίνης. Πιο συγκεκριμένα τέσσερα τα οποία είναι όλα τρικύλινδρα 1.000 κυβικών. Τα δύο είναι ατμοσφαιρικά με απόδοση 60 και 75 ίππων, εκ των οποίων στη χώρα μας θα δούμε εκτός απροόπτου μόνο το πιο ισχυρό. Τα άλλα δύο είναι TSI, δηλαδή turbo, με απόδοση 95 και 110 ίππων. Μάλιστα οι δύο υπερ-τροφοδοτούμενοι κινητήρες θα είναι εξοπλισμένοι -όπως πλέον συνηθίζεται για λόγους εκπομπής ρύπων- και με φίλτρα σωματίδιων.
Το ανανεωμένο Skoda Fabia θα δώσει το παρόν στις αρχές Οκτωβρίου στην έκθεση στο Παρίσι , ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσει η διάθεσή του.