Στάσεις εργασίας στα ΜΜΜ: Πώς θα κινηθούν μετρό, λεωφορεία και τρόλεϊ
Μετ΄ εμποδίων θα γίνει η κυκλοφορία του επιβατικού κοινού, σήμερα, Πέμπτη, λόγω των στάσεων εργασίας που έχουν εξαγγελθεί σε μετρό, λεωφορεία και τρόλεϊ. Παράλληλα, 24ωρη απεργία θα κάνουν και οι οδηγοί ταξί.
Συγκεκριμένα, χωρίς μετρό θα μείνει η πρωτεύουσα από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί και από τις 9 το βράδυ έως τη λήξη, συμμετέχοντας όπως τονίζει το ΣΕΛΜΑ «στις κινητοποιήσεις εναντίων στην ψήφιση των νέων μέτρων».
«Στις 14 Ιουνίου ψηφίζεται ένα νέο πακέτο µέτρων, το λεγόµενο µεσοπρόθεσµο, µε ισχύ µέχρι το 2022 αλλά στην πραγµατικότητα αποτελεί τον ενδιάµεσο κρίκο για την εσαεί συνέχιση των µνηµονίων. Τα νέα µέτρα, µε άλλα λόγια το τέταρτο µνηµόνιο, είναι ακόµη χειρότερα για το λαό, προβλέπουν ωστόσο φοροαπαλλαγές για το µεγάλο κεφάλαιο και ταυτόχρονα την διατήρηση της εργασιακής ζούγκλας που δηµιούργησαν τα προηγούµενα µνηµόνια», αναφέρει, μεταξύ άλλων, σε ανακοίνωση του το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθήνας κάνοντας λόγο για ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας.
Επίσης, ακινητοποιημένα θα είναι λεωφορεία και τρόλεϊ λόγω στάσης εργασίας που πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι. Έτσι, χωρίς λεωφορεία θα μείνει η Αθήνα, από τις 12:00 έως τις 17:00. Τα οχήματα θα αρχίσουν να αποσύρονται από τις 11:00 π.μ., ενώ αποκατάσταση της κυκλοφορίας αναμένεται ως τις 18:00.
Η στάση εργασίας περιλαμβάνει όλα τα δρομολόγια λεωφορείων του ΟΑΣΑ, συμπεριλαμβανομένων και τον δρομολογίων του αεροδρομίου. Η στάση εργασίας πραγματοποιείται προκειμένου να γίνει γενική συνέλευση των εργαζομένων του κλάδου με θέμα την αποτροπή του επικείμενου κλεισίματος του αμαξοστασίου στο Ελληνικό.
Τα τρόλεϊ δεν θα κινούνται μεταξύ 12:00 - 16:00. Τα οχήματα θα αρχίσουν να αποσύρονται από τις 11:00 π.μ., ενώ η αποκατάσταση της κυκλοφορίας αναμένεται ως τις 17:00. Η «Εργαζομένων-ΗΛΠΑΠ» με ανακοίνωσή της σημειώνει «αγωνιζόμαστε για προσλήψεις προσωπικού, υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας, προμήθεια ανταλλακτικών, όχι στο ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, όχι στο κλείσιμο των αμαξοστασίων, όχι στη συρρίκνωση του συγκοινωνιακού έργου».