Meta: Η ΕΕ απαγορεύει τη χρήση των δεδομένων για στοχευμένες διαφημίσεις
Ανανεώθηκε:
Η απαγόρευση κάθε «συμπεριφορικής διαφήμισης» που έχει επιβληθεί από την Νορβηγία στην Meta, που διαχειρίζεται τις πλατφόρμες Facebook και Instagram, θα επεκταθεί στο σύνολο των χωρών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου, ανακοίνωσε η ευρωπαϊκή ρυθμιστική Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων(EDPB).
Η Αρχή ζητά από την αρχή διαχείρισης δεδομένων της Ιρλανδίας, όπου βρίσκεται η ευρωπαϊκή έδρα της Meta, να λάβει «εντός δύο εβδομάδων» μέτρα για την εφαρμογή της απαγόρευσης αυτής της στοχευμένης πρακτικής «χρησιμοποίησης προσωπικών δεδομένων (των χρηστών) για διαφημιστικούς σκοπούς» στις πλατφόρμες του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού, αναφέρεται σε ανακοίνωση της Αρχής.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
TECH
Έρευνα της Κομισιόν για τη «διάδοση ψευδών ειδήσεων» στα social media για το Μεσανατολικό
TECH
Οι τεχνολογικοί κολοσσοί που επιβάλει η ΕΕ να είναι πιο «ανοικτοί»
ΧΡΗΜΑ
ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει φέτος στη διαδικασία των φορολογικών δηλώσεων
05:00
ΧΡΗΜΑ
Συντάξεις Ιουνίου: Αναλυτικά οι ημερομηνίες πληρωμής ανά ταμείο
04:00
ΧΡΗΜΑ
Youth Pass: Πότε καταβάλλεται το voucher των 150 ευρώ σε 145.000 νέες και νέους
03:00
ΧΡΗΜΑ
Τέλη κυκλοφορίας: Τι προβλέπει η εκπρόθεσμη πληρωμή τους - Οι τρεις κλίμακες προστίμων
02:00
ΠΟΛΙΤΙΚΗ